Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره داوطلبان کنکور دکتری که سهیمه آن‌ها تائید نشده است، اظهار کرد: چنانچه مغایرتی در اطلاعات سهمیه ثبت نامی در کارت شرکت در آزمون داوطلب دیده شود متقاضیان استفاده از سهمیه رزمندگان (سپاه پاسداران)، وزارت جهاد کشاورزی، ایثارگران (بنیاد شهید و امور ایثارگران) و سهمیه رزمندگان (واحد‌های تابعه ستاد کل نیرو‌های مسلح) لازم است حداکثر تا تاریخ ۱۵ اسفند ۹۹ به قسمت ویرایش اطلاعات کارت آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز «Ph.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

D» سال ۱۴۰۰ در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان وارد شده و سهمیه مذکور را اصلاح کنند تا در صورت تائید نهایی توسط ارگان ذی‌ربط، سهمیه آن‌ها  اعمال شود.

زرین آمیزی افزود: در صورتی که پس از عدم تائید سهیمه داوطلب، درخواستی از سوی او برای سازمان سنجش ارسال نشود، با سهمیه آزاد گزینش می‌شود و هیچ اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: افرادی که در مرحله ثبت نام، متقاضی استفاده از سهمیه بوده‌اند، اما سهمیه آن‌ها به هر دلیل از طرف ارگان ذی‌ربط مورد تائید قرار نگرفته است، ضمن ویرایش اطلاعات (سهمیه ایثارگری) برای بررسی و روشن شدن وضعیت سهمیه خود باید حداکثر تا تاریخ ۱۷ اسفند ۹۹ به ارگان‌های مربوطه مراجعه کنند.

سخنگوی سازمان سنجش بیان کرد: بدیهی است در صورت تائید سهمیه توسط ارگان ذی‌ربط سهمیه درخواستی اعمال می‌شود، داوطلبان در غیر اینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچ اعتراضی قابل قبول نیست.

نحوه تماس و ارتباط با سازمان سنجش آموزش

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش یادآوری کرد: با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می‌توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس darkhast.sanjesh.org مراجعه کرده و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند.

سخنگوی سازمان سنجش در ادامه بیان کرد: پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می‌شود که می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، با ورود به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس rahgiri.sanjesh.org از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

به گفته این مقام مسئول،  آزمون دکتری سال ۱۴۰۰ صبح روز جمعه، ۱۵ اسفند در سراسر کشور در ۱۱۰ حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

کنکور دکتری در موعد مقرر برگزار می‌شود نحوه برگزاری کنکور دکتری ۱۴۰۰ اعلام شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان سنجش سهمیه کنکور سازمان سنجش کنکور دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می‌کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری
  • داوطلبان کنکور مردادماه منتظر نتایج باشند
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است 
  • شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در مناطق سیل زده
  • ۳ هزار نفر در کنکور مرحله اول خاش شرکت دارند
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳