Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیده فاطمه تقوی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه این اداره کل به چهار هزار و ۱۰۰ خانوار محروم در سطح استان خدمات ارائه می‌کند، بیان کرد: این خانواده‌ها در ۱۶۵ روستای استان با ضریب محرومیت شش تا هشت خدمت رسانی می‌شوند

او درباره انواع خدمات به این روستاها، افزود: هزینه ساخت و تعمیر مسکن مددجویان، کمک هزینه جهیزیه، تحصیل و… در زمره خدمات ارائه شده در طول سال ۹۹ به این خانوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون کمیته امداد استان سمنان گفت: مجموعاً سه هزار و ۱۲۸ خدمات در طول سال ۹۹ به جامعه هدف یعنی خانوار محروم روستاهای با ضریب بالای محرومیت در سطح استان ارائه شده است.

تقوی با بیان اینکه در سال ۹۹ برای ارائه خدمات به جامعه هدف مذکور مجموعاً ۱۶ میلیارد و ۲۴۷ میلیون تومان هزینه شده است، تاکید کرد: ۱۱۶ مورد کمک به هزینه ساخت و تعمیر مسکن مددجویان در ۹ ماهه سال جاری ارائه شده است.

او با بیان اینکه در این بازه زمانی ۳۵۱ مددجو و افراد جویای کار در روستاهای ضریب شش تا هشت محرومیت، صاحب شغل شدند، ابراز کرد: پرداخت ۴۳۲ مورد کمک‌های موردی و تأمین ۸۷ کمک‌هزینه تأمین لوازم زندگی از دیگر خدمات کمیته امداد به این خانواده‌ها است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان از ارائه ۱۲۹ مورد کمک‌هزینه ازدواج به جوانان این روستاها و همچنین ارائه ۷۳ مورد خدمات ویژه به سالمندان از ابتدای سال ۹۹ خبر داد و گفت: پرداخت فرانشیز و خدمات ویژه درمان مددجویان شهری و روستایی برای یک هزار و ۲۳۰ نفر بااعتبار ۲۸۳ میلیون تومان از دیگر خدمات ارائه شده به این خانوار محروم است.

تقوی با بیان اینکه تأمین تجهیزات درمان ۱۰۳ نفر بیماران صعب‌العلاج مناطق محروم از دیگر اقدامات کمیته امداد در سال ۹۹ است، گفت: ماهانه ۱۰۲ کودک مبتلابه سوءتغذیه و مادران باردار و شیرده از سبد غذایی بهره مند می‌شوند که در این راستا نیازمند کمک مردم هستیم.

انتهای پیام / گ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد تجهیزات درمانی کمیته امداد ارائه شده سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: از بین بردن فقر تحصیلی بین نسلی از مهم‌ترین گام‌های کمیته امداد در میان خانواده‌های نیازمند است که با پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی دنبال می‌شود. 

وی با بیان اینکه توفیق در این بخش به‌جز با کمک حامیان و خیران محقق نمی‌شود، خواستار توجه بیشتر خانواده‌های برخوردار به این بخش شد. 

وی افزود:حامیان ماهانه و در مناسبت‌های مختلف، کمک‌های خود را به‌صورت مستقیم به‌ حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز می‌کنند. 

وی با اشاره به این‌که معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند، افزود: معلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد ۰۲۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام، حمایت از کودکان معنوی خود را برعهده بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام