Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکشنبه هفته آینده روز سرنوست‌ساز فوتبال ایران است و انتخابات ریاست این فدراسیون برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در میان ۴ کاندیدای ریاست فدراسیون یک نامزد کاملاً فوتبالی وجود دارد که از محبوبیت خاصی هم میان مردم و فوتبالدوستان برخوردار است. اما اینها تأثیری در انتخاب علی کریمی ندارد چرا که اعضای مجمع با رأی خود رئیس را انتخاب می‌کنند و خیلی‌ها معتقدند در این مسیر لابی نقش بسیار مهمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاکتوری که علی کریمی از آن برخوردار نیست و به همین دلیل دوستان نزدیک کریمی از جمله خداداد عزیزی معتقدند او شانس زیادی برای پیروزی در انتخابات ندارد. علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال در آستانه انتخابات این فدراسیون گفت:

«۴ کاندیدا باید در وهله اول برنامه‌های خود را به اعضای مجمع فدراسیون فوتبال ارائه دهند و اعضا با مطالعه آن نظرات خود را درخصوص ‌رئیس جدید اعلام کنند. این ۴ نفر سابقه حضور در ورزش و فوتبال را داشته و دارند و حالا شناخت از برخی‌ها بیشتر از افراد دیگر است و قطعاً اعضا به کسی رأی خواهند داد که از او شناخت بیشتری دارند و مورد تأیید آنهاست.»

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال بین سال‌های ۸۶ تا ۹۵ بیان داشت:

«شهاب‌الدین عزیزی خادم و مصطفی آجورلو جزو کسانی هستند که در فوتبال مدیریت کرده‌اند و شاهد حضور این دو در سمت‌های مدیریتی بوده‌ایم. کیومرث هاشمی هم جزو افرادی است که در بحث کلان ورزش مدیریت داشته و او پیش از این رئیس کمیته ملی المپیک بوده و تجربیات زیادی در ورزش دارد. علاوه بر اینها علی کریمی هم نامزدی است که در بین فوتبالی‌ها و همچنین مردم محبوبیت دارد و با نگاه به سوابق این ۴ کاندیدا می‌توان امید داشت که مدیریت بعدی بتواند امور را به خوبی پیش ببرد و فدراسیون فوتبال را اداره کند.»

علی کفاشیان درخصوص فاکتور لابی در انتخابات و شانس انتخاب علی کریمی به عنوان رئیس فدراسیون اظهار داشت:

«در انتخابات فدراسیون فوتبال لابی وجود دارد و اتفاقاً خیلی هم زیاد است. البته این موضوع در تمامی انتخابات ها وجود دارد و تنها مختص فوتبال نیست. علی کریمی یک ویژگی خاص دارد؛ او جزو قهرمانان خوب و خوشنام فوتبال کشورمان بوده، بنابراین حضور او در انتخابات هم حرکت مثبتی است و اینکه او جزو کاندیداهای فدراسیون بوده است هم ارزشمند است. مجمع فدراسیون فوتبال را فوتبالی‌ها تشکیل می‌دهند و خیلی‌ها کریمی را قبول دارند و به او رأی می‌دهند. قطعاً او هم شانس خوبی برای رسیدن به پست ریاست فدراسیون فوتبال دارد.»

علی کفاشیان ادامه داد:

«لابی کاندیدای فدراسیون فوتبال برمی‌گردد به ارتباطاتی که آنها با افراد مختلف دارند. دفعه اولی که من به فدراسیون آمدم لابی نداشتم و چون تنها بودم و رقیبی نداشتم به عنوان رئیس انتخاب شدم. الان کاندیداها با افراد مختلف صحبت می‌کنند. باشگاه‌ها و هیأت‌های استانی به عنوان کسانی هستند که در انتخابات حضور دارند و رئیس با رأی آنها انتخاب می‌شود. در این بین مردم نگاه ویژه‌ای به کریمی دارند و نگاه مردم می‌تواند در انتخاب کریمی اثرگذار باشد. کسی که می‌آید باید انگیزه بالایی داشته باشد و بتواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد.»

علی کفاشیان و علی کریمی در تضاد کامل هستند. کریمی که یکی از منتقدان ریاست کفاشیان و مهدی تاج بود چند روز پیش با انتشار یک استوری در صفحه شخصی‌اش به نوعی علی کفاشیان را تهدید کرد و خطاب به او نوشت:

«دعا کنید رئیس فدراسیون نشوم وگرنه باید جواب پس بدهید.»

کفاشیان تأکید کرد علاقه‌ای به واکنش در این خصوص ندارد:

«صحبتی در این خصوص ندارم و نمی‌خواهم وارد چنین مسائلی بشوم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی کریمی علی کفاشیان فدراسیون فوتبال علی کریمی علی کفاشیان فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال علی کفاشیان علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۳۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!