Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@21:05:59 GMT

مراقب قالیشویی‌های جعلی باشید

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۳۵۵۰

مراقب قالیشویی‌های جعلی باشید

رئیس اتحادیه فرش دستباف مشهد گفت: گشت‌های مشترک بازرسی با بازرسین اتاق اصناف مشهد و سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی آغاز شده تا بدین وسیله از فعالیت قالیشویی‌های غیرمجاز جلوگیری شود.

به گزارش قدس آنلاین، هادی مخملی در خصوص فعالیت قالیشویی‌ها در ایام پایانی سال  اظهار کرد: شهروندان آگاه باشند که عده‌ای از افراد سودجو با انتشار اوراق تبلیغاتی با چند خط تلفن همراه  و یا از طریق آگهی‌های غیر مجاز در سایت دیوار تبلیغات کرده و اقدام به جمع‌آوری فرش از منازل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم تا قبل از اقدام به  برون‌سپاری قالی‌های خود به قالیشویی‌ها از ماهیت و  مجاز بودن این مراکز از طریق اتحادیه اطمینان حاصل نمایند.

مخملی افزود: شهروندان باید برای اطلاع از ماهیت این مراکز با شماره‌های اتحادیه که عبارتند از  ۳۸۵۴۴۲۱۹-۳۸۵۴۶۳۰۹ تماس حاصل فرمایند. همچنین شهروندان کارت‌شناسایی راننده را بررسی کرده و شماره ماشین مربوطه را یادداشت برداری کنند.

رئیس اتحادیه فرش دستباف مشهد ادامه داد: در صورت رخ دادن هر مشکلی شهروندان باید به اتحادیه مراجعه کرده و  از قالیشویی مربوطه شکایت کنند.

وی عنوان کرد: در خصوص فعالیت مراکز قالیشویی‌ در ایام پایان سال گشت‌های مشترک بازرسی با بازرسین اتاق اصناف مشهد و سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی آغاز شده و از فعالیت قالیشویی‌های غیرمجاز جلوگیری می‌شود.

مخملی از برگزاری جشنواره فروش فوق العاده نوروز ۱۴۰۰ در ایام پیش‌رو خبر داد و افزود: در جشنواره فروش فوق العاده نوروز ۱۴۰۰ تلاش می‌شود تا قالیشویی‌هایی که اعلام آمادگی می‌کنند و  منتخب اتحادیه هستند حضور فعال داشته باشند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قالی شویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری

خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری و پرداخت مبلغی به خانوارها جعلی است.

به گزارش ایسنا، خبری با عنوان فعال شدن دهک ریاست جمهوری در فضای مجازی دقایقی است که به نقل از این خبرگزاری منتشر و لینکی هم برای ورود شهروندان معرفی شده است، اما این خبر واقعیت نداشته و جعلی است و ایسنا نیز چنین خبری را منتشر نکرده است.

مردم از باز کردن این لینک خودداری کنند.

این برای چند بار است که سودجویان و کلاهبرداران به‌دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مراقب باشید بیماری ترانه علیدوستی را نگیرید | این افراد در معرض «سندرم DREES» هستند
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • مهمترین علائم سگی که مبتلا به هاری است؛ مراقب باشید گازتان نگیرند! |‌ این حیوانات منتقل کننده هاری هستند | ویدئو
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • (ویدیو) هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس؛ مراقب باشید!
  • مراقب باشید/ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند