Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@13:00:50 GMT

سکانس‌هایی از فیلم آخرین سرقت

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۳۷۰۵

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی آخرین سرقت به نویسندگی و کارگردانی پدرام علی‌زاده محصول سال 1389 است. ناصر خلاف کار خرده‌پایی است که با دزدیدن قالپاق و ضبط ماشین روزگار می‌گذراند. او در یکی از همین سرقت‌ها در اتومبیلی را باز می‌کند اما داوود را می‌بیند که در اتومبیل نشسته. آنها از دیدن هم جا می‌خورند اما با رسیدن صاحب اصلی اتومبیل با هم فرار می‌کنند و مشخص می‌شود که هر دو خلاف کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحث‌های آنها برای تقسیم پول و قطعات اتومبیل مسروقه به جایی نمی‌رسد؛ پس با هم درگیر می‌شوند و داوود، ناصر را نقش زمین می‌کند. ناصر از هوش می‌رود و داوود که دوستانش او را دیوید صدا می‌زنند، او را به خانه‌شان می‌آورد. در خانه، خواهر داوود، فیروزه ناصر را مداوا می‌کند و آنها به هم دل می‌بازند. داوود و ناصر تصمیم می‌گیرند اتومبیل را بفروشند. اما ناصر گواهینامه مالک اتومبیل را پیدا می‌کند. داوود پی می‌برد اتومبیل متعلق به مژگان است؛ دختر رئیس شرکتی که سال‌ها پیش داوود در آنجا کار می‌کرده و به او علاقه داشته... . پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی، خاطره اسدی، مریم سعادت، آرش نوذری، سولماز آقمقانی و ایرج نوذری در این فیلم مقابل دوربین فرج حیدری بازی کردند و کاوه ایمانی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سی سخت زلزله تروئیکای اروپایی شاهزاده لطیفه سکانس طلایی سکانس برتر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۳۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پسر ناصر حجازی به استقلال

فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، آتیلا حجازی، بازیکن پیشین این تیم را به عنوان سرپرست جدید آبی‌پوشان انتخاب کرد.

حجازی شب گذشته قراردادش را با استقلال امضا کرد و جانشین نصرالله خواجه‌گیری در این تیم شد.

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری از تمرین استقلال در کمپ ناصر حجازی
  • روایت‌هایی از نخستین شرکت‌های مسافربری | وقتی گاریخانه‌ها به گاراژ تبدیل شدند
  • بازگشت پسر ناصر حجازی به استقلال
  • سکانس‌هایی از فیلم ورود و خروج ممنوع
  • سکانس‌هایی از فیلم جنگل پرتقال
  • طعنه هاشمی‌طبا به رئیسی و کابینه‌اش: فکر می‌کنند روز عروسی‌شان است؛ برای یکدیگر نوشابه باز می‌کنند
  • (ویدئو) روایت پردیس پورعابدینی از سکانس خجالت‌آور ملاقات شرعی در گناه فرشته
  • طعنه سنگین هاشمی‌طبا به دولت رئیسی
  • طعنه سنگین هاشمی طبا به رئیسی و کابینه اش: دائما برای هم نوشابه باز می کنید، فکر می کنید روز عروسی تان است /مغرور به «روز عروسی» نباشید!
  • سکانس‌هایی از فیلم بیست و سه نفر