Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: نمایندگان حق این مردم را ادا کنند و به فکر خودشان و جریانات سیاسی و دوستانشان نباشند و به مردمی خدمت کنند که آنها را انتخاب کرده‌اند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان صبح امروز(دوشنبه) در هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری که در ساختمان مجلس قدیم شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: جای دوستانی از گذشته خالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضرت آیت‌الله یزدی، آیت الله مصباح و امینی که باید به یاد آنها باشیم.

وی عنوان کرد: این ایام بسیار ایام مبارکی است، ماه رجب بسیار ماه پر برکتی است.

ببینید: عکس/ هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری

رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: یاد برادر عزیز و شهید ما سردار سلیمانی را گرامی می‌داریم. خدا ترامپ و آمریکایی‌ها را لعنت کند.

آیت‌الله جنتی با قرائت قطعه‌ای از وصیتنامه شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: راه این شهید بزرگوار همچنان ادامه دارد. داغ این شهید هرگز کهنه نمی‌شود و ان‌شاءالله انتقام خون شهدای مقاومت گرفته می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و تعطیلی برخی کسب و کارها در سایه کرونا، بیان کرد: ما مردم خوبی داریم. کمک‌های خوبی کردند. در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال صحنه های زیبا خلق کردند.

ببینید: فیلم/ آیت‌الله جنتی: نمایندگان مجلس اولویت‌ها را در نظر بگیرند

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: این انتخابات انتخابات خوبی بود. مردم در انتخابات مجلس با مشارکت خوبی حضور یافتند و آزادانه نمایندگان خودشان را که نیروهای انقلابی نیز هستند انتخاب کردند. امیدوارم نمایندگانی که با اعتماد مردم انتخاب شدند به فکر مردم باشند، همان مردمی که پای صندوق آمدند و رای دادند.

آیت‌الله جنتی گفت: نمایندگان حق این مردم را ادا کنند و به فکر خودشان و جریانات سیاسی و دوستانشان نباشند و به مردمی خدمت کنند که آنها را انتخاب کرده‌اند، در خدمتگزاری به مردم اولویت‌ها را در نظر بگیرند و به مسائل فرعی و دست دوم نپردازند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری را در پیش داریم، گفت: قانون اساسی شرایط رئیس جمهور را مدیر، مدبر و با تقوا عنوان کرده که باید به این شرایط اهمیت داد. شورای نگهبان باید حواسش را جمع کرده و در تایید صلاحیت‌ها بیش از همه به تقوای کاندیداها توجه کند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تقوا در حد عدالت و یک درجه بالاتر از عدالت است و طبیعی است که مردم باتقواترین را انتخاب کنند، گفت: امیدوارم کسانی که از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت می‌شوند، از ابتدا تا پایان تقوای لازم را داشته و خادم ملت باشند.

آیت‌الله جنتی با تقدیر از اقدامات ضد فساد در قوه قضائیه گفت: از آیت‌الله رئیسی بابت اقدامات در مبارزه با فساد تشکر می‌کنیم. مبارزه با فساد از خواسته ‌های مردم است.

وی افزود: مردم گرفتار فساد گردن کلفت‌ها و زوردارها هستند و این مرد کمر بسته و به جنگ فساد می‌رود و قطعا مردم قدردان و حامی اقدامات ایشان و قوه قضائیه هستند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا آیت الله جنتی مجلس خبرگان رهبری آیت الله مصباح آیت الله یزدی آیت الله احمد جنتی آیت الله رئیسی قوه قضاییه انتخابات ریاست جمهوری انتخابات انتخابات 1400 رئیس مجلس خبرگان رهبری آیت الله جنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد

رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب رفع شد، از ارسال مجدد این لایحه به شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و مجددا این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

وی افزود: عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب مربوط به مواد ۴۷ تا ۴۹ این لایحه می‌شد که به بحث میزان مجازات‌ها پرداخته است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: از نظر اعضای شورای نگهبان، جرائم و مجازات درنظر گرفته شده برای تخلفات ذکر شده در مواد ۴۷ تا ۴۹ لایحه، متناسب با این تخلفات نبود که ما در کمیسیون این موارد را اصلاح کردیم.

 

با توجه به اینکه در جلسه علنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مجلس، نمایندگان به اجرای آزمایشی لایحه حجاب و عفاف برای مدت ۳ سال رای دادند، در صورتی که شورای نگهبان، این لایحه را تایید کند، لایحه مذکور بلافاصله برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

دیگر خبرها

  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند