Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز در رویدادی علمی، همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در خصوص آخرین برنامه‌های صنعت توزیع برق کشور به سخنرانی پرداخت.

مدیریت سرمایه، راه حل‌ها و تجهیزات جدید برای شبکه‌های هوشمند، تکامل استانداردها، بهره برداری کنترل حفاظت، منابع پراکنده انرژی و بهینه سازی مصرف، کاهش تلفات برق، مباحث اقتصادی در کسب و کار توزیع، تجدید ساختار و بازار برق، برنامه‌های شبکه‌های هوشمند، وضعیت کنونی و انتظارات آینده از مقررات DSO‌ها و بازار برق، تجربیات اندازه گیری‌های هوشمند و جهت گیری‌های آینده، خودرو‌های برقی و پاسخگویی به تقاضا در بازار توزیع، سیستم‌های اطلاعاتی، قیمت گذاری‌ها و تعرفه‌ها، مدیریت سرمایه و سازمان‌ها از محور‌های اصلی این کنفرانس بین المللی و منطقه‌ای خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنگره جهانی سیرد در واقع معتبر‌ترین نهاد علمی بین المللی است که به صنعت توزیع نیروی برق و ارائه آخرین دستاورد‌های علمی و فنی آن می‌پردازد.

مقر اصلی این نهاد علمی در کشور بلژیک است که بیست کشور جهان شامل هفده کشور اروپایی و سه کشور غیر اروپایی شامل ایران، چین و آمریکا عضو اصلی آن هستند. همچنین هجده کشور دیگر به عنوان عضو وابسته با سیرد بین الملل همکاری دارند که شرایط عضویت اصلی را حاصل نکرده اند.

همکاری ایران با سیرد بین الملل از سال ۱۳۷۸ آغاز شده و تا حدود دو سال قبل به عنوان عضو وابسته (غیراصلی) با این نهاد علمی همکاری داشت. اما طی چند سال گذشته و به دنبال حضور موفق پژوهشگران ایرانی در اجلاس‌های جهانی سیرد و احراز بیشترین مقالات پذیرفته شده توسط نویسندگان ایرانی در اجلاس‌های اخیر، همچنین بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از سطح علمی و دانش فنی پژوهشگران ایرانی، کشور ما موفق شد در سال ۲۰۱۶ میلادی به عنوان سومین کشور غیر اروپایی به عضویت اصلی این نهاد معتبر بین المللی درآید.

پس از استقرار دبیرخانه سیرد ایران در انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های توزیع نیروی برق و برگزاری منظم کنفرانس‌های منطقه‌ای سیرد در تهران، که اینک شاهد برگزاری هشتمین دوره آن هستیم و انطباق برنامه‌های آن با کنگره جهانی سیرد، از جمله دیگر عوامل پذیرش ایران به عنوان عضو اصلی سیرد بین الملل بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت برق وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، آزاد سهرابی شامگاه جمعه در جمع اصحاب رسانه کردستان اظهار کرد: سازمان مردم نهاد نوای باران سال ۸۶ مجوز فعالیت خود را دریافت کرده است و در راستای پیگیری معضل اجتماعی و پیشگیری از مواد مخدر فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه تفاهمنامه‌ای با اداره‌کل آموزش‌های فنی حرفه‌ای استان در راستای آموزش خانواده‌های حاشیه شهر منعقد شده است، افزود: براین اساس یک‌هزار و ۵۰۰ بانوی بدسرپرست و خودسرپرست دوره آموزشی دیدند و گواهینامه فنی حرفه‌ای دریافت کردند.

وی به برگزاری فعالیت‌های فرهنگی این مؤسسه در سطح استان پرداخت و یادآور شد: برگزاری مسابقات نقاشی، برنامه‌های نشاط اجتماعی، جشنواره موسیقی، برپایی نمایشگاه، توزیع شعارهای پیشگیری از مواد مخدر بین تاکسی‌های سطح شهر برای تبلیغ در راستای پیشگیری از اعتیاد از برنامه‌های این سازمان در استان بوده است.

سهرابی اذعان کرد: توزیع سبدهای غذایی، اهدای لوازم‌التحریر، پوشاک و کفش، تهیه چادر جشن تکلیف برای دختران حاشیه شهر، اهدای وسایل پزشکی به نیازمندان و حاشیه شهر و توزیع ۷۰ دست لباس زمستانی برای کودکان محلات حاشیه شهر توسط خیرین از دیگر اقدامات انجام شده توسط این سازمان است.

وی اذعان کرد: توزیع سه هزار دست مانتو شلوار بین دانش‌آموزان نیازمند نیز از دیگر برنامه‌هایی بوده که توسط این سازمان مردم نهاد در استان انجام شد.

مدیرعامل سازمان مردم نهاد نوای باران کردستان اضافه کرد: تفاهمنامه همکاری با زندان برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه بانوان منعقد شد و امسال نیز برای آقایان دوره خیاطی برگزار می‌شود.

سهرابی یادآور شد: کارزار شهر سفید برای پاکسازی معتادان نیز از دیگر اقداماتی بود که توسط این سازمان مردم نهاد با همراهی مردم در استان انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین به منظور حمایت از نوجوانان و جوانان ورزشکار محلات حاشیه شهر و نیازمندان، خط تولید لباس ورزش برای این افراد در سنندج راه‌اندازی می‌شود.

گفتنی است؛ سازمان مردم نهاد نوای باران کردستان در حوزه اعتیاد و معضلات اجتماعی از جمله خودکشی، افسردگی، اعتیاد و غیره ۱۷ سال است که با همراهی خیرین استان فعالیت دارد.

کد خبر 6095970

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • توضیح دانشگاه تهران درباره بهره مندی از ظرفیت شخصیت‌های حقوقی
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • رئیسی: حفاظت از محیط‌زیست باید مردمی شود
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می‌خواهند خودروی برقی وارد کنند؟
  • کاکایی، کارشناس صنعت خودرو: مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می خواهند خودروی برقی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی وارد کنند؟
  • اعلام آمادگی برای کمک به خرید اتوبوس‌های برقی شهر بجنورد
  • ظرفیت‌های اقتصادی افغانستان برای ایران حائز اهمیت است
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند