Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از تیم‌های مطرح والیبال در فصل آینده لیگ برتر تیمداری نخواهد کرد. خبرگزاری میزان - مرحله پلی‌اف لیگ برتر والیبال در حالی از فردا (سه‌شنبه) آغاز می‌شود که رقابت نزدیکی حداقل بین ۳ تیم برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها است و باید دید در نهایت کدام تیم می‌تواند این عنوان را به دست بیاورد. در این میان به نظر می‌رسد یکی از تیم‌ها که شانس زیادی برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر را دارد آخرین سال حضور خود را در لیگ والیبال دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این تیم که به لحاظ مدیریتی دچار حواشی و مشکلاتی شد از سال آینده فعالیتی در والیبال نخواهد داشت؛ اتفاقی که می‌شد از مدت‌ها قبل آن را پیش‌بینی کرد؛ چرا که هزینه‌های بی‌حساب و کتابی برای جذب بازیکن و مربی در این تیم شد و حتی رکورد بالاترین دستمزد هم توسط این تیم شکسته شد.

هر چند انحلال این تیم می‌تواند برای والیبال ایران یک ضرر باشد؛ اما باید پذیرفت تیم‌هایی که هزینه‌های بدون حساب و کتابی انجام می‌دهند در نهایت به سرنوشت تیم‌هایی همچون تیم بانک سرمایه و باریج اسانس کاشان دچار می‌شوند؛ اتفاقی که نزدیک بود برای تیم پیکان هم رخ دهد و امسال این تیم با اما و اگر در لیگ شرکت کرد.   باید دید در نهایت این تیم پرهزینه می‌تواند بار دیگر در سطح اول والیبال ایران فعالیت کند یا خیر؛ اما باید پذیرفت تیم‌هایی که تلاش می‌کنند به هر نحو ممکن بازیکنان گران‌قیمتی را جذب کنند در نهایت محکوم به کناره گیری هستند.   بیشتر بخوانید: محمدی‌راد: دبیر فدراسیون هم از بخشیدن شدن یلی اطلاع نداشت   انتهای پیام/ برچسب ها: والیبال لیگ برتر والیبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال والیبال لیگ برتر والیبال لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۳۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس ۱ (۳) - چادرملو ۱ (۵): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است

به گزارش جام جم آنلاین، در یکی از بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز تیم‌های مس کرمان و چادرملو اردکان به میزبانی نارنجی‌پوشان به مصاف هم رفتند که این بازی بسیار هیجان‌انگیز دنبال شد و در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده برنده آن بود.

این بازی تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، اما ناگهان همه چیز تغییر کرد و جذابیت آن بالا رفت. در دقیقه ۸۳ روی ضربه پنالتی‌ای که نصیب مس کرمان شده بود، علی وزیری‌پناه موفق شد دروازه حریف را باز کند. در شرایطی که همگان انتظار سوت پایان و برد مس کرمان را می‌کشیدند، حملات آخر چادرملو به گل ختم شد. در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی نیمه دوم ابراهیم رضازاده توانست گل تساوی را بزند و بازی را به ۱۲۰ دقیقه ببرد.

در وقت‌های اضافی دو تیم بسیار محتاط عمل کردند و در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده شد. در ضربات پنالتی شاگردان سعید اخباری با نتیجه ۵ بر ۴ بر تیم تحت هدایت اکبر محمدی غلبه کردند و جواز حضور در ۸ تیم برتر را به دست آوردند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم + فیلم
  • مس ۱ (۳) - چادرملو ۱ (۵): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور