Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@22:30:10 GMT

مدودف: حضور در المپیک آرزوی همیشگی‌ام بود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۴۰۱۸

مدودف: حضور در المپیک آرزوی همیشگی‌ام بود

نایب‌قهرمان تنیس آزاد استرالیا ابراز امیدواری کرد المپیک توکیو طبق برنامه برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، دانیل مدودف که روز گذشته با شکست برابر نواک جوکوویچ در فینال تنیس آزاد استرالیا به عنوان دومی دست یافت در مورد المپیک توکیو گفت: حضور در المپیک آرزوی همیشگی‌ام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر المپیک طبق برنامه در توکیو برگزار شود با اشتیاق در آن شرکت خواهم کرد.

این تنیسور روسی افزود: در تنیس برخلاف سایر ورزش‌ها تنیسورها بر اساس رتبه‌بندی به المپیک راه می‌یابند و اگر چهار نفر از روسیه موفق به انجام این شوند این یک موفقیت بزرگ برای کشورمان خواهد بود. روسیه می‌تواند به چنین موفقیتی دست یابد و در این شرایط شانس بیشتری برای کسب مدال داریم. حضور در المپیک در برنامه‌ام است و دوست دارم در آن شرکت کنم.

جوکوویچ هجدهمین قهرمانی‌اش در گرنداسلم‌ها را با فتح اوپن استرالیا جشن گرفت

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، طی جلسه‌ای که امروز(چهارشنبه)با حضور مسئولین فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار گردید مقررشد، این کمیته از روند برگزاری منظم ارودهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

بر همین اساس، در این نشست که سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی در آن حضورداشتند،مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال ۱۴۰۳ کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی دو و میدانی از سوی کمیته المپیک کشورمان صورت پذیرد.

گفتنی است، در این نشست پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و همچنین قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی نیز حضور داشتند.

کد خبر 6094329

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • مدودف: سلاح‌های روسیه دشمنان را می‌لرزاند
  • آرزوی ساده یک معلم+ فیلم
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • نه به حضور رژیم صهیونیستی در المپیک پاریس
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!
  • رمزگشایی از محرومیت ورزشی روسیه/ نوبت اسرائیل هم می رسد؟
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!