Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران معتقد است که بازی‌های پلی‌آف سوپر لیگ، از دور دوم جذاب‌تر خواهد شد.

علی آرزومندی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جذب دومین بازیکن خارجی توسط تیم مهرام تهران گفت: او (داژوان میشل) دومین بازیکن خارجی ما است که رزومه بدی ندارد. در یورو لیگ حضور داشته و سال گذشته هم در ژاپن بود که قرار است در پست‌های چهار و پنج به تیم کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در پاسخ به این سوال که آیا این بازیکن شرایط بازی در ترکیب مهرام را از ابتدای پلی‌آف دارد؟ اظهار کرد: ابتدا باید در تمرینات حضور یابد تا شرایط او را بسنجیم. امیدواریم که اینطور باشد و به تیم کمک کند.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام، درباره پیش بینی خود از سطح مسابقات مرحله پلی‌آف لیگ گفت: در واقع لیگ هفته به هفته بهتر شد و شرایط بهتری پیدا کرد. من مطمئنم از مرحله اول پلی‌آف که بگذریم در یک چهارم‌ و نیمه نهایی بازی‌های خوبی خواهیم دید. در دور نخست پلی‌آف تنها سه یا چهار تیم چالش خواهند داشت.

او درباره شرایط کلی لیگ امسال نیز گفت: امسال متاسفانه دو محدودیت داشتیم که روی سطح فنی لیگ تاثیر گذاشت. ابتدا کرونا بود که روی تمرینات و کیفیت تیم‌ها تاثیر مستقیم گذاشت. چون بسیاری از بازیکنان درگیر بسکتبال نبوده و تمرین نداشتند. محدودیت بعدی هم این بود که لیگ به یکباره از دوازده تیم، شانزده تیمی شد.

آرزومندی ادامه داد: وقتی از نظر کمی تعداد تیم‌ها زیاد شد، کیفیت بازیکنان و نیروهای انسانی که به کار گرفته شدند نیز یک مقدار افت کرد. همین افت در ابتدای لیگ به جشم می‌آمد اما رفته رفته شرایط بهتر شد. به نظر من نیروی انسانی بسکتبال ما برای یک لیگ شانزده تیمی کافی نیست و اگر یک لیگ با کیفیت می‌خواهیم همان دوازده تیم مناسب‌تر بود.

او تاکید کرد: اگر دوازده تیم بود می‌شد تیم‌های خوب و بهت‌تری را شاهد باشیم. البته این افزایش تعداد تیم‌ها نکات مثبتی هم دارد که نباید از آن‌ها چشم پوشی کرد. همین که تعداد زیادی بازیکن، مربی و داور درگیر بسکتبال شده و درآمد دارند، از نکات مثبت است.

آرزومندی درباره سطح داوری لیگ ایران نیز گفت: به نظرم در مجموع داوری بسکتبال ما نمره قبولی می‌گیرد، اما نمی‌گویم عالی بود. داوری بسکتبال ایران بدنه جوانی دارد و عملکردشان قابل دفاع بود. همانند بسکتبال در داوری این رشته نیز در یک دور گذار هستیم و باید صبور بود. در مجموع من و تیم مهرام مشکلی با داوری نداریم و سعی‌ می‌کنم در همین شرایط عملکرد خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال بسكتبال پلی آف تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا

مسابقه فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی بین تیم های ازبکستان و ژاپن در دوحه قطر در حالی برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تم تولد پسرانه چیست؟
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • شرایط محور‌های مواصلاتی برای سفر مناسب نیست
  • شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست
  • برگزاری دوره داوری فوتسال در میامی
  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • بازار مبل ظرفیتی مناسب برای شکوفایی شهر مریانج است
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • آیا هر کسی می‌تواند نمک کم سدیم بخورد؟
  • محمد کریمی، کاپیتان سپاهان: هر تیمی جای ما بود، تا اینجا هم دوام نمی‌آورد / فیلم