Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@06:21:21 GMT

گیلان هم درگیر کرونای انگلیسی شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۴۲۱۷

گیلان هم درگیر کرونای انگلیسی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مشاهده شدن ویروس کرونای انگلیسی در گیلان خبر داد و گفت: یک پیرزن ۷۰ ساله منجیلی به اثر ابتلا به کرونای انگلیسی جان خود را از دست داد. ناطقان:  دکتر ارسلان سالاری شامگاه یکشنبه در گفت وگوی ویژه خبری شبکه باران، اظهار کرد: از سال گذشته با شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۲ هزار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند که ۴۹ هزار بیمار به صورت سرپایی درمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!






وی تصریح کرد: هم اکنون ۳۶۰ بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند، که از این تعداد ۲۶ بیمار بدحال و ۷۴ بیمار در آی سی یو بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان یادآور شد: براساس آمارها از سال گذشته تاکنون ۱۷۵۰ نفر بر اثر بیماری خطرناک کرونا در گیلان جان خود را از دست داده اند.

سالاری از مشاهده شدن ویروس کرونای انگلیسی در گیلان خبر داد و گفت: متأسفانه داماد یک خانواده، که از البرز به گیلان آمده بود باعث ابتلای یک پیرزن ۷۰ ساله منجیلی به کرونای انگلیسی شد که متأسفانه این پیرزن بعد از مراجعه به بیمارستان در استان البرز جان خود را از دست‌ داد.

وی با بیان اینکه از ۱۲ نفر از اعضای این خانواده تست کرونا گرفته شده است، افزود: جواب این تست‌ها امروز مشخص خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: از آنجایی که این ویروس افراد با سنین پایین تر را تهدید می کند، لازم است رعایت پروتکل ها بیش از این مورد توجه قرار گیرد.

سالاری در پایان با اشاره به شدت ویروس کرونا انگیسی و مرگ و میر ناشی از این ویروس در مقایسه با کرونا نوع قبلی بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.
منبع: تابناک برچسب ها: کرونا ، انگلیسی ، ناطقان ، درمان ، گیلان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کرونا انگلیسی ناطقان درمان گیلان کرونای انگلیسی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  در هزار و چهارصد و هشتاد و پنجمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، آرزو شجاعی ۱۸ ساله از تربت جام، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه ها و کبد زنده یاد آرزو شجاعی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

 
 

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای اعضای بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند