Web Analytics Made Easy - Statcounter

سینمایی " آقای الف" به کارگردانی علی عطشانی و تهیه کنندگی سعید شرفی کیا سه شنبه 5 اسفندماه 40 دقیقه بامداد از شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

به گزارش  برنا، این اثر اولین فیلم سه بعدی تاریخ سینمای ایران محصول سال 1391 در ژانر کمدی خانوادگی  است که  پوریا پور سرخ، لیلا اوتادی، نیما شاهرخ شاهی، شاهین نجومی، مهران رجبی، خشایار راد، مهدی فقیه و مهدی مقدم در آن نقش آفرینی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سینمایی " آقای الف" روایت داستان زندگی و کاری  امیر ادیب، تاجر جوان ایرانی است که  قرار است در مزایده بزرگ بورس شرکت کند و با شخصی روبرو می‌شود که به او می گوید تا دو هفته دیگر خواهد مرد...

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی عطشانی شبکه پنج سیما آقای الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری

به گزارش “ورزش سه”،  تیم تراکتور در حالی به مصاف حریف جام حذفی خود می‌رود که در این بازی ترکیب قابل حدس برای تیم تراکتور به میدان خواهد رفت.

حسین پورحمیدی همچنان جایگاه خود در قفس توری را حفظ کرده و در مقابل او مهدی شیری، محمد نادری، شجاع خلیل زاده و عارف آقاسی بازی خواهند کرد.

در خط هافبک صفا هادی، مهدی حسینی، ریکاردو الوز و گوستاوو واگنین حضور دارند و مهدی هاشم نژاد و رحمان جعفری هم دو حمله ور خواهند بود.

ترکیب تراکتور به این شرح است:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • اولین المپیک ژیمناستیک ایران، کارمند شهرداری گرگان شد
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری