Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: جمع آوری ۱۷۰ میلیارد ریال کات در استان نتیجه برنامه ‌ریزی ها، پیگیری ‌ها و رهنمودهای اعضای شورای زکات و همکاری ائمه جمعه، بسیج، گروه‌ های جهادی و مؤسسه های خیریه بوده است. 

مبشری افزود: ۱۷۰ میلیارد ریال زکات در ۳۲۸ روستای زکات دهنده کهگیلویه و بویراحمد و با تلاش ۶۲۲ عامل، ۳۸ مبلغ و مساعدت چهار هزار و ۷۰۰ نفر مؤدی جمع ‌آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او بیان کرد: میزان زکات جمع ‌آوری‌شده در استان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۸۰ درصد رشد داشته است. 

مبشری گفت: ۶۸ درصد زکات جمع آوری شده در کهگیلویه و بویراحمد برای رسیدگی به امور محرومان و ۳۲ درصد مابقی نیز در زمینه اجرای طرح های عمرانی هزینه شد.   

او افزود: ۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال از زکات جمع آوری شده در کهگیلویه و بویراحمد برای تهیه جهیزیه، ۱۶۰ میلیون ریال برای درمان، ۴۵۵ میلیون ریال در زمینه تحصیل، ۳۹ میلیون ریال برای بازسازی و مرمت مسکن، ۶۲ میلیارد ریال برای کمک ‌معیشت افراد نیازمند و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان و مابقی نیز در زمینه اجرای طرح های عمرانی هزینه شده است. 

در نشست شورای زکات کهگیلویه و بویراحمد حکم ریاست شورای زکات کهگیلویه و بویراحمد از سوی آیت ‌الله سید رضا تقوی رئیس شورای عالی زکات کشور به آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج ابلاغ شد. 

ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد و رؤسای کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه ۲ یاسوج، ممبی و بهمئی به عنوان فعالان و برترین های حوزه جمع آوری زکات در این نشست با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل شدند. 

  انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد زکات کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد میلیارد ریال میلیون ریال جمع آوری آوری شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمود خندانی پدر شهید حسین خندانی امروز به فرزند شهیدش پیوست. بسم الله الرحمن  پیام تسلیت مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت پدر شهید والامقام «حسین خندانی» «انَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون خانواده مکرم شهیدوالامقام حسین خندانی  خبردرگذشت شخصیت مومن ومهربان ابوالشهیدمرحوم مغفور شادروان حاج محمودخندانی پدر شهیدگرانقدر «حسین خندانی» موجب تأثر فراوان و تألم خاطر اینجانب شد. بی‌تردید والدین شهدا به‌عنوان اسوه‌های مقاومت که ارزشمندترین سرمایه‌های خود را در مسیر کسب رضای الهی و پاسداری ازنظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی نثار کردند، الگویی ماندگار در فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می‌روند. لازم میدانم مصیبت وارده را به خانواده معزز شهیدخندانی بالاخص همسرصبوروفرزندان عزیزش وکلیه بازماندگان وجامعه فداکار ایثارگری استان وشهرستانهای گچساران وبهبهان تسلیت عرض نمایم ،، ضمن ابراز همدردی، از درگاه ایزد سبحان برای آن فقید سعید علو درجات، رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزند شهیدش و برای بازماندگان معزز، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد. شهید حسین خندانی از شهدای شهرستان گچساران در عملیات آزادسازی خرمشهر به شهادت رسید. مراسم تشییع این پدر دلسوز فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در گلزار مطهر شهدای گچساران برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد