Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن بهشتی پور، کارشناس مسائل بین الملل گفت: معتقدم نه فقط پروتکل الحاقی بلکه حتی اگر از ان پی تی هم خارج شویم تا غرب نسبت به رفع تحریم ها اقدام کند، آنها این کار را نخواهند کرد زیرا عاملی نیست که غرب در مورد تحریم ها تجدید نظر کند.
وی خاطرنشان کرد: باید اقداماتی انجام دهیم که تحریم ها کارآمدی نداشته باشد، برخی تصورشان این است اگر ذخایر اورانیوم یا درصد غنی سازی را افزایش و یا همکاری با آژانس را کاهش دهیم نتیجه این می شود که غرب به تکاپو بیافتد و تحریم ها را لغو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کارشناس مسائل بین الملل همچنین بیان کرد: تجربه های گذشته نشان داده، تصور باطل غربی‌ها این است که از این اهرم فشار علیه ایران استفاده کنند، آن ها خوب چیزی پیدا کردند بنابراین مادامی که تحریم‌ها را کارآمد ببینند آن‌ها را لغو نمی‌کنند.
وی ادامه داد: به جای این که اصرار کنیم آمریکا به برجام برگردد، توان اقتصادی مان را بالا ببریم تا تاثیرگذاری تحریم را کم و به صفر برسانیم آن موقع است که تجدید نظر می کنند.
این کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به این که برخی ملاحظات از سوی عربستان یا اسرائیل هم در این مسائل دخیل است، گفت: اگر آمریکا مانند زمان اوباما باشد علی رغم تمام مخالفت ها، کار خودش را انجام می دهد و سایر مسائل بهانه است، عامل اصلی اهرم فشار تحریم هاست گرچه اکنون در داخل آمریکا میان دموکرات ها و جمهوری خواه ها نیز اختلاف نظر وجود دارد و هنوز به وحدت نرسیده‌اند.
منبع: ‌ایسنا

منبع: تقریب

کلیدواژه: تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۴۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارمندان مالیات بیشتری دادند یا طلافروشان؟ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کارشناس اقتصادی: سیاست‌های اقتصادی دولت آثار ویران‌کننده‌ای خواهد داشت (فیلم) هشدار مهم کارشناس تلویزیون به مردم درباره خرید طلا (فیلم) درخواست اداره مالیات ؛ کارت‌ به‌ کارت نکنید/ اما چرا ؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
  • کاکایی، کارشناس صنعت خودرو: مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می خواهند خودروی برقی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی وارد کنند؟
  • اصرار عجیب نتانیاهو برای جنگ: هیچ توافقی را نخواهم پذیرفت
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • رشد اقتصادی ایران در سال ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان‌شدن صنعت نفت و گاز بود
  • رشد اقتصادی ایران در ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان شدن صنعت نفت و گاز بود
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • کارمندان مالیات بیشتری دادند یا طلافروشان؟ (فیلم)
  • جنبه طنزپردازی را بالا ببریم