Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@04:21:37 GMT

بودجه ۱۴۰۰ شهرداری شهرکرد پروژه‌محور باشد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۴۸۲۱

بودجه ۱۴۰۰ شهرداری شهرکرد پروژه‌محور باشد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از  روابط عمومی شورای اسلامی شهرکرد، فرهاد رئیسی در سیصد و سی‌ و یکمین جلسه علنی شورا با اشاره به بودجه سال آینده شهرداری اظهارداشت: بودجه سال آینده نماد اقداماتی است که شهرداری در دست اقدام دارد بنابراین باید کمک کنیم تا بودجه به بهترین شکل و براساس واقعیت مصوب شود، هرچند در واقعیت بودجه با آنچه پیش‌بینی می‌شود ضریب خطا خواهد داشت اما بودجه سال آینده باید پروژه‌محور باشد و پروژه‌های جدید در سطح شهر شروع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با اشاره به تلاش‌های ستاد دیه استان در راستای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد افزود: وظیفه مدیریت شهری است که به دستگاه‌های حمایتی کمک کند و تاکنون در حد توان در قالب‌های مختلف به ستاد دیه استان کمک کرده است و در حال حاضر هرکجا نیاز باشد در کنار ستاد دیه خواهیم بود.
 
رئیس شورای اسلامی شهرکرد بیان کرد: هرکجا که بر عدالت اقتصادی خدشه‌ای وارد شد فرد یا افرادی را دچار ورشکستگی و راهی بندهای زندان می‌کند که به‌دنبال آن آسیب‌های اجتماعی نیز ایجاد می‌شود و مشکلاتی برای خانواده زندانیان ایجاد می‌کند که می‌طلبد خیران و عامه مردم برای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد به کمک ستاد دیه بیایند و یک اتفاق خوب را رقم بزنند.
 
رئیسی با بیان اینکه بنیاد نخبگان یکی از بنیادهای علمی فعال می‌باشد، ادامه داد: گروه‌های علمی متخصص که می‌توانند ایده را به تولید برسانند در بنیاد نخبگان مشغول به فعالیت هستند که حمایت از نخبگان امری ضروری است، بنابراین مجموعه مدیریت شهری حتی‌الامکان در کنار آن‌ها برای رفع مشکلاتشان تلاش خواهد کرد.
 
وی با اشاره به حل مشکلات اراضی صنایع حوضچه‌ای گفت: در راستای حل مشکلات اراضی صنایع حوضچه‌ای جلسه هماهنگی با دستگاه‌های متولی امر باید برگزار و این اراضی تعیین تکلیف شوند.
 
طیبه شریفی نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: بی‌شک همه در این مورد اتفاق نظر دارند که زندان مکانی برای افراد پاک و سالم که هم‌اکنون به دلیل مشکلات اقتصادی و مادی در آن به سر می‌برند نیست و این امر علاوه بر اینکه سبب افسردگی برخی افراد می‌شود به آسیب‌های اجتماعی نیز دامن می‌زند.
 
مصطفی حیدری رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: زندانیان جرائم غیرعمد ناخواسته و اغلب به دلیل مشکلات مالی و نداشتن پشتوانه در زندان به‌سر می‌برند و هر کسی ممکن است در طول زندگی با جرائم غیرعمد مواجه شود بنابراین  کمک به این زندانیان کاری حسنه و خداپسندانه است.
 
حمید فتح‌اللهی رئیس کمیسیون معماری شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه تصریح کرد: ستاد دیه و مسئولان قضایی گامی بزرگ در کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد برداشته‌اند که امیدواریم امسال نیز با حضور تمامی دستگاه‌های اجرایی، خیران و مردم جشن گلریزان برگزار تا بتوانیم زمینه‌ی آزادی تعداد زیادی از زندانیان جرایم غیرعمد در استان را فراهم سازیم.
 
بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در ادامه جلسه با تاکید بر یاری‌رسانی مجموعه مدیریت شهری به زندانیان جرائم غیرعمد گفت: کمک‌های خیرانه، افراد زندانی را به کانون گرم خانواده برمی‌گرداند و سبب نجات یک خانواده در مواجهه با انواع مشکلات در جامعه می‌شود.
 
وی افزود: رسیدن خانواده شاکی به لذت معنوی بخشش یا حق و حقوق قانونی‌اش از ثمرات کمک خیران و افراد نیکوکار می‌باشد که با این اقدام، اجر عظیم معنوی را شامل حال خود می‌کنند.
 
۲۳۴ زندانی جرایم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری نیازمند کمک خیران هستند
 
مجید صیادی در ادامه جلسه با بیان اینکه ستاد دیه در راستای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد فعالیت می‌کند، اظهارداشت: امسال تاکنون ۱۳۴ زندانی جرایم غیرعمد با ۲۱ میلیارد تومان بدهی آزاد شدند که از این مجموع بدهی ۹میلیارد تومان آن را شاکی‌ گذشت کرده و ۴ میلیارد تومان بلاعوض و ۳.۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه برای کمک به نیازمند واقعی تحقیقات انجام و برای آزادی زندانی نیازمند تلاش می‌شود، افزود: در ماه رمضان سال گذشته در جشن گلریزان حدود ۳۷۰ میلیون تومان کمک شده است.
 
مدیر ستاد دیه چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در حال حاضر ۲۳۴ زندانی با ۸۰ میلیارد تومان بدهی چشم‌انتظار کمک خیران هستند تا بتوانیم علاوه بر طول سال، در جشن گلریزان ماه رمضان سال آینده برای آزادی این افراد مبالغی جمع‌آوری کنیم.
 
صیادی ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه شب عید هستیم توزیع بسته‌های حمایتی بین خانواده زندانیان در دستور کار قرار دارد و همایش همیاران دیه با حضور خیران نیز جهت کمک به آزادی زندانیان برگزار می‌شود.

46

کد خبر 1488912

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری زندانیان جرایم غیرعمد شهرکرد در ادامه جلسه شورای اسلامی شهرکرد میلیارد تومان سال آینده ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار دیلم صبح دوشنبه در این آئین ضمن تشکر از همه اقشار مختلف جامعه و خیرینی که در جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد حضور داشتند اظهار کرد: وقتی فردی به دلیل محکومیت مالی در زندان محبوس می‌شود، خانواده این فرد خواسته یا ناخواسته در معرض آسیب‌های اجتماعی و تهدیدها قرار می‌گیرد از طرفی هم چون بعضی مواقع سرپرست خانوار زندانی است و درآمدی وجود ندارد این خانواده از نظر اقتصادی و معیشتی نیز دچار تنش می‌شود.

محمد اسدی با اشاره به اینکه خیرین شهرستان دارالمومنین دیلم در همه عرصه‌ها جهت رفع مشکلات مردم پیش قدم بوده و هستند، بیان داشت: مشارکت خیرین و شهروندان شریف دیلمی در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی، نه تنها یک فرد را از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازمی‌گرداند بلکه بعضاً موجب خوشحالی فرزندان از بازگشت پدر خانواده و نجات خانواده از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان دیلم کار برای رضای خدا را بسیار شیرین دانست و کمک و یاری به برادر دینی و مؤمن خود را از کارهای بسیار پسندیده دانست که همه امامان و معصومین به انجام آن سفارش کرده اند.

وی از همه عواملی که در برگزاری این جشن‌ها و جمع آوری کمک‌های مردمی در زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد تلاش می‌نمایند قدردانی کرد.

جشن گلریزان آزادی ۱۱ زندانی جرایم غیر عمد با حضور فرماندار، رئیس کل دادگستری استان بوشهر و معاونین، مدیرکل زندان‌ها، رئیس ستاد دیه استان، مدیرکل ثبت اسناد، اعضای شورای تأمین و شورای اداری و اقشار مختلف مردم خیر و نیکوکار شهرستان دیلم در سالن مجتمع پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

کد خبر 6091954

دیگر خبرها

  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد