Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@23:02:47 GMT

توسعه ناوگان حمل و نقل سنگال با محصولات ایرانی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۵۰۱۲

توسعه ناوگان حمل و نقل سنگال با محصولات ایرانی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- «سالیو دینگ»، با بیان این‌که تمامی مراحل طراحی و تولید خودرو توسط متخصصان و کارگران ایرانی و بدون تکیه بر توان خارجی صورت می گیرد، افزود: در تولید محصولات 206 و 207 تفاوتی میان نحوه تولید خودرو و خطوط تولید ایران خودرو و پژوی فرانسه وجود ندارد.
وی با تاکید بر این‌که ایران خودرو پتانسیل بالایی در زمینه تولید خودرو دارد، اظهار کرد: قبلا با مسوولان کشورم در زمینه همکاری‌های هرچه بیشتر با گروه صنعتی ایران خودرو صحبت کرده ام و امید است در آینده برنامه های مشترک بیشتری در زمینه توسعه خودروسازی کشور سنگال با ایران خودرو داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سفیر فوق العاده و تام الاختیار جمهوری سنگال در ایران با اشاره به سابقه همکاری‌های مشترک گروه صنعتی ایران‌خودرو و کشور سنگال، یادآور شد: در حال حاضر از طریق سایت خودروسازی «سنیران اتو» واقع در شهر «داکار»، همکاری هایی با ایران خودرو داریم.
وی بر رفع محدودیت های موجود در سنگال برای توسعه بازار محصولات ایران خودرو تاکید کرد.
معاون صادرات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو نیز با بیان این‌که حضور سفیر سنگال در ایران خودرو، با هدف توسعه همکاری‌های بین المللی میان دو کشور در راستای حضور موثر گروه صنعتی ایران خودرو در بازار این کشور و سایر کشورهای غربی قاره آفریقا است، گفت: مذاکراتی درخصوص گسترش روابط تجاری و صنعتی از طریق بهره مندی حداکثری از سرمایه گذاری مشترک در سایت تولیدی سنگال و عرضه سبد صادراتی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو صورت گرفته است.
کیانوش پورمجیب، افزود: نتیجه این دیدار و مذاکره، به رفع موانع موجود در جهت تسهیل حضور قدرتمند و موثر ایران خودرو در سنگال و توسعه صنعت حمل و نقل این کشور با محصولات ایران خودرو و بسط همکاری های صنعتی و اقتصادی فی مابین در آینده نزدیک کمک شایانی خواهد کرد.
وی تاکید کرد: با توسعه ای که در محصولات ایران خودرو ایجاد شده، انتظارات کشورهای هدف صادراتی ایران خودرو محقق خواهد شد و به این ترتیب، سهم محصولات این شرکت در بازارهای جهانی رو به فزونی خواهد گذاشت.
گفتنی است،‌ سفیر سنگال و هیات همراه از خطوط تولید ایران خودرو بازدید کرده و از نزدیک با دستاوردهای این شرکت آشنا شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سی سخت زلزله تروئیکای اروپایی شاهزاده لطیفه ایران خودرو تولید خودرو سی سخت زلزله تروئیکای اروپایی شاهزاده لطیفه گروه صنعتی ایران خودرو محصولات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۵۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، بهنام خسروی افزود: این شرکت با درجه دانش بنیان یک، سالانه ۴۰۰ هزار اکسل گروه خودروهای پژو را برای شرکت ایران خودرو تولید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه هیدرو فورمیک هم در همین شرکت ساخته شده گفت: در این روش قطعه‌های فلزی با فشار سیال تغییر حالت می‌دهند.

به گفته وی : برای این طرح نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

معاون امور صنایع صمت استان گفت: پس از تحریم ها، شرکت پژو فرانسه از تحویل مستقیم این قطعه خودداری کرد که صنعتگران شهرکرد با کمک دانشگاه صنعتی اصفهان، طی سه سال تحقیق و توسعه موفق به کسب دانش هیدرو فورمیک شدند.

گفتنی است، استفاده از مواد اولیه داخلی، ایجاد ارزش افزوده، قیمت به صرفه و کیفیت همتراز اروپا از مزیت‌های اکسل ایرانی است که سالانه مانع خروج حدود ۳۰ میلیون دلار ارز از کشور می‌شود. در دنیا این دانش نوین در صنایع هوا فضا و موشکی هم کاربرد بسیاری دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901618

دیگر خبرها

  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • استقبال هیأت تانزانیایی از محصولات فناورانه دانش‌بنیان ایرانی
  • تلاشگران ذوب آهن اصفهان مغز متفکر برای جهش تولید هستند