Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری مشکلات و خسارات ناشی از زلزله در حوزه فرهنگ و هنر شهر سی سخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمدعلی پیرسبزی در جلسه بررسی مشکلات حوزه فرهنگ و هنر شهرستان دنا و شهر سی سخت در پی زلزله 6/5 ریشتری افزود: باید با تمام توان خود در کنار مردم سی سخت و بویژه اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از 130 هنرمند که اغلب سرپرست خانوار می باشند در زلزله شهر سی سخت بشدت دچار آسیب و خسارت شده انده که نیاز فوری به کمک و مساعدت دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه گزارش های اولیه به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شده است افزود: با توجه به شرایط خاص منطقه و برودت هوای سرد دنا نیاز  فوری به چادر، پتو وسایل گرمایشی و خوراکی  وجود دارد .

وی در ادامه تصریح کرد: در اولین ساعات پس از وقوع زلزله در شهرستان دنا حضور یافته ایم و با حضور در سطح شهر سی سخت و  اماکن فرهنگی و هنری و همچنین منازل  هنرمندان از نزدیک مشکلات این عزیزان مورد ارزیابی قرار گرفت.

پیرسبزی خاطرنشان کرد: به منظور ارزیابی دقیق و  بیشتر  آسیب های ناشی از این زلزله ، صبح روز شنبه مجددا تیمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای سرکشی و بررسی مشکلات حوزه فرهنگ و هنر که دچار آسیب  شده اند  به منطقه اعزام می شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فرهنگ و ارشاد اسلامی حوزه فرهنگ و هنر شهر سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۵۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۴.۲ ریشتری در خراسان شمالی هیچگونه خسارتی در پی نداشت

غلامرضا شفیق در گفت‌وگو با مهر با اشاره به وقوع زلزله ۴.۲ ریشتری در حوالی تیتکانو در شهرستان فاروج اظهار کرد: خوشنبختانه این زمین لرزه هیچ‌گونه خسارتی در پی نداشت.

وی در ادامه افزود: بلافاصله سه تیم ارزیابی به محل وقوع زلزله اعزام شدند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی بیان کرد: باتوجه به ارزیابی تیم های کارشناسی این زمین لرزه تنها باعث گچ ریزی جزئی چند روستا شده است.

کد خبر 6095860

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • رفع مشکلات زیرساختی روستای سیل زده تختان دهلران در دستور کار است
  • زلزله ۴.۲ ریشتری در خراسان شمالی هیچگونه خسارتی در پی نداشت
  • زلزله ای با بزرگی ۴.۲ ریشتر خراسان شمالی را لرزاند
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است