Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماهی گیر مصری که یک ماهی زنده را قورت داده بود، توسط پزشکان نجات یافت.

به گزارش شریان نیوز،یک حادثه عجیب در مصر رخ داد که تعجب همگان را برانگیخت. این حادثه در شهر بنی سوف، در جنوب مصر اتفاق افتاد؛ جایی که خدا یک ماهی‌گیر را نجات داد. ماهی به گلوی او پرید و نزدیک بود او را بکشد. پزشکان توانستند این ماهی را از مجرای تنفسی او خارج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از پزشکان بخش پذیرش بیمارستان عمومی بنی سوئف از ورود بیماری که از مشکل تنگی نفس و عدم توانایی در تکلم رنج می‌برد متعجب شد. او با معاینه بیمار متوجه شد که یک ماهی در ورودی مجرای تنفسی این بیمار گیر کرده است و مجرای کوچکی در گلوی او وجود دارد که به او اجازه عبور هوای کمی می‌دهد.

بعد از تحقیقات مشخص شد که این بیمار به نام دهش فاآ ۴۰ ساله به شغل ماهی‌گیری مشغول است. او در روستای اسنور واقع در شرق نیل زندگی می‌کند. وی هنگام کار خود به عنوان ماهی‌گیر موفق شد یک ماهی را صید کند در این هنگام حضور ماهی دیگری را احساس کرد، بنابراین او آماده شد تا آن را صید کند. ماهی اول را در دهان خود قرار تا دومی را صید کند اما موفق نشد و ماهی توی گلوی او پرید و راه ورودی نایش را بست.

پزشکان یک عمل آندوسکوپی انجام دادند که در طی آن موفق شدند این ماهی را پیدا کنند و متوجه شدند که ماهی هنوز زنده است. پزشکان وقتی که این ماهی را از نای این ماهی‌گیر بیرون آوردند بیمار را به علت عفونت‌های شدید ناشی از قرار گرفتن این ماهی در نای در بخش مراقبت‌های ویژه بستری کردند.

 

منبع: شریان

کلیدواژه: ماهی گیر یک ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۵۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای سلماس برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام شد

هوای شهر سلماس ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام و مرکز بهداشت این شهرستان اقدام به صدور توصیه و هشدار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ بر اساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا وضعیت کیفیت هوای سطح شهر سلماس ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام شد.

از این رو مرکز بهداشت شهرستان سلماس اقدام به صدور توصیه و هشدار برای عموم شهروندان ساکن در این شهر به شرح ذیل کرد.

۱_ از تردد غیرضروری تمام افراد به ویژه افراد حساس شامل سالمندان، مادران باردار، کودکان و افراد دارای سابقه بیماری قلبی عروقی و تنفسی ممانعت شود.

۲_حضور در پارک‌ها و پیاده‌روی در شرایط آلودگی و گرد و غبار، صورت نگیرد .

۳_ استفاده از ماسک تنفسی فیلتردار N95 برای کارکنانی که به واسطه شغلی، بیشتر در معرض گردوغبار قرار دارند، مثل پلیس راهور, خدمات شهری و....ضروری است.

۴_ شهروندان در صورت مواجه با تنگی نفس و هر گونه ناراحتی قلبی- عروقی، سریعاً به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی و درمانی یا بیمارستان مراجعه کنند.

۵_ برای پیشگیری از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان، در و پنجره‌ها و منافذ را ببندید و از باز و بسته کردن غیر ضرور آن‌ها خودداری شود.

کد خبر 748505

دیگر خبرها

  • فیلم/ وضعیت خطرناک تنفسی در سه شهر خوزستان
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • هوای سلماس برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام شد
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • تیغ شدت مصرف انرژی روی گلوی اقتصاد ایران