Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خطاب به هواداران تیمش، گفت: باهم و در کنار هم و برای خوزستان و فولاد هر آنچه در توان داریم به کار گیریم و با رفع نقاط ضعف و اشتباه‌هایی که در نیم فصل اول داشتیم، روزهای شیرین‌تری را برای هواداران رقم بزنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جواد نکونام ، سرمربی تیم فولاد در پایان نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر در یادداشتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

“پایان یک نیم فصل دیگر با پیراهن فولاد جزوی از خاطره‌ی همه ما شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای پیروزی در کنار هم خندیدیم و در روزهای شکست برای قوی‌تر شدن برنامه‌ریزی کردیم. در فولاد «بازنده» نداریم. یا پیروز می‌شویم یا برای رسیدن به پیروزی خود را قوی‌تر و متحدتر می‌کنیم. در نیم فصلی که گذشت به افتخار مردم عزیز خوزستان تلاش کردیم و عرق ریختیم و در تک تک لحظات به یاد عزیزانی بودیم که در کارخانه فولاد برای سربلندی ایران‌مان تلاش می‌کنند.”

جواد نکونام در ادامه نوشت:

“اکنون که نیم فصل نخست فصل اول لیگ برتر به پایان رسیده و فولاد توانسته در فشرده‌ترین دوره رقابت های لیگ برتر نتایج فصل گذشته‌اش را تکرار کند وظیفه دارم به عنوان سرمربی تیم از مردم خوزستان، کادر مدیریتی کارخانه و باشگاه، هیات مدیره محترم، کادر فنی، پزشکی و تدارکارت و به ویژه بازیکنان فولاد قدردانی کنم که با تمام وجود از خود مایه گذاشتند. از همین جا مراتب تشکر خودم را از تک تک آنها که با فداکاری و صداقت برای موفقیت فولاد تلاش کردند، اعلام می‌کنم.”

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه نوشت:

“قطعا روزهای مهم‌تر و دشوارتری پیش‌روی تیم فولاد قرار گرفته که درخشش و شاد کردن هواداران در هر سه جبهه، هدف اصلی تک تک ماست و به خوبی می‌دانیم بدون اتحاد و در کنار هم بودن به هدف‌مان نمی‌رسیم. گذر از این روزهای دشوار با اتحاد آسان‌تر خواهد بود. این نه شعار، بلکه نقشه راه ماست که «باهم و در کنار هم» و برای خوزستان و فولاد هر آنچه در توان داریم به کار گیریم و با رفع نقاط ضعف و اشتباه‌هایی که در نیم فصل اول داشتیم روزهای شیرین‌تری را برای هواداران رقم بزنیم.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال فولاد خوزستان جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان جواد نکونام سرمربی تیم کنار هم نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، در روزهای گذشته ویدیویی از هوادار استقلال در فضای مجازی منتشر شد که بازخورد زیادی داشت. در این ویدیو محمدجواد نصیرمقدم با دست فوتبال بازی می‌کرد.

او بعد از انتشار این ویدیو در گفت‌وگویی اعلام کرد به استقلال علاقه زیادی دارد و امیدوار است روزی در تمرین تیم محبوبش حاضر شود که امروز این اتفاق با دعوت جواد نکونام سرمربی استقلال رخ داد.

محمدجواد علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار عزیز هدیه داد و تصویری هم به یادگار، با یکدیگر ثبت کردند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898851

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟