Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور تاکید کرد که بازسازی کلیه مناطق زلزله زده کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان، تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۰ به اتمام برسد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی رئیس جمهور در پی گزارش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اقدامات به عمل آمده درباره زلزله شامگاه ۲۹ بهمن ۹۹ استان‌های کهگیلویه و بویر احمد و اصفهان، تاکید کرد که بازسازی کلیه مناطق زلزله زده کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان، تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۰ به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روحانی درپاسخ گزارش علیرضا تابش ضمن تشکر از تلاش‌های انجام شده، نوشت:" برنامه ریزی برای بازسازی کلیه مناطق آسیب دیده به گونه‌ای باشد که تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۰ عملیات به اتمام برسد و مردم عزیز آسیب دیده بتوانند در منازل خود استقرار یابند".

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گزارش خود به رئیس جمهور خاطرنشان کرده است که این بنیاد به پشتوانه تجارب و عملکرد گذشته در بازسازی‌های مختلف، بلافاصله بعد از وقوع سانحه در مناطق هدف حاضر شده است تا پس از ارزیابی خسارت و تشکیل پرونه برای خسارت‌دیدگان، مراحل و اقدامات بازسازی را با سرعت و کیفیت مطلوب آغاز نموده و انشاا... تا قبل از پایان نیمه اول سال ۱۴۰۰، بازسازی کلیه مناطق آسیب دیده را به نحو شایسته‌ای با وحدت رویه در مدیریت باسازی و ضمن جلب مشارکت مردم به اتمام رساند.

روحانی همزمان در جلسه یکشنبه شب هیات دولت ضمن تشکر و تقدیر از حضور به موقع و خدمت رسانی فشرده وزارت راه و شهرسازی، جمعیت هلال احمر، ستاد مدیریت بحران کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همدلی و هماهنگی مسئولان استان ها، نیرو‌های مردمی و نهاد‌های انقلابی، به سازمان برنامه و بودجه کشور دستور داد منابع مالی لازم در این خصوص را تخصیص و تأمین کند.

در همین جلسه، هیات دولت با پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور برای اختصاص مبلغ ۱۷۲ میلیارد تومان به عنوان کمک بلاعوض و نیز مبلغ ۳۰۷ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به خانواده‌های آسیب دیده از زلزله در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد (سی سخت و دنا) و اصفهان (سمیرم) موافقت کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حسن روحانی حسن روحانی رئیس جمهور بازسازی کلیه مناطق اتمام برسد آسیب دیده تا پایان سال ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۵۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده‌ است.

به نقل از ایرنا این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند بازیکن پرسپولیس که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند، به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روزها نیز شده است.

یکی از ۱۱ بازیکنی که قرارداد وی در پایان فصل به اتمام خواهد رسید، سعید صادقی وینگر این تیم است. صادقی در تابستان سال ۱۴۰۱ بعد از درخشش در لیگ بیست و یکم با حواشی فراوان به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست و سال گذشته نیز قرارداد خود را با قرمزها تمدید کرد.

طبق گزارش ها سرمربی برزیلی پرسپولیس علاقه‌ای به این بازیکن ندارد و او در لیست تمدیدی‌ها اوسمار قرار ندارد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد در پایان فصل صادقی بعد از ۲ سال حضور در پرسپولیس از جمع قرمزها جدا خواهد شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900566

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • سازه‌های کشور باید در برابر زلزله‌های ۸ ریشتری مقاوم باشند
  • دیدار رئیس جمهور با شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران
  • تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد