Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری، بهره‌برداری از ۶ طرح فناورانه و زیرساختی بانک عامل حوزه صنعت و معدن با حضور محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور و در راستای تلاش برای تحقق شعار تدبیر و امید برای جهش تولید به طور رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

واعظی در این مراسم مرکز عملیات امنیت فضای مجازی بانک صنعت و معدن را افتتاح و با توضیحات کارشناسان این مرکز از جزئیات فعالیت‌ها و توانمندی‌های آن مطلع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در ادامه و از طریق ویدئوکنفرانس دستور افتتاح دو ساختمان سرپرستی شعب بانک صنعت و معدن در استان‌های خراسان جنوبی و کرمان و نیز اسکله اختصاصی شرکت بازرگانی و خدمات بندری استان بوشهر را صادر کرد.

این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۰۶ میلیارد تومان اجرا و به بهره‌برداری رسیده‌اند.

کد خبر 5153371 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود واعظی کرمان بهره برداری مدیرعامل بانک صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی صحن مجلس برجام حجت الاسلام حسن روحانی ایالات متحده امریکا هیئت دولت انتخابات 1400 لایحه بودجه ۱۴۰۰ اسحاق جهانگیری ویروس کرونا شورای نگهبان محمد باقر قالیباف بهره برداری صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامرضا خاکساری رئیس دانشگاه اسلامی واحد همدان در افتتاحیه رویداد صدرا با شعار«صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» که در این دانشگاه برگزار شد این رویداد را اتفاقی مبارک و پیونددهنده علم و صنعت دانست و اظهار کرد: در سند تحول و تعالی دانشگاه به موضوع حلقه مفقوده صنعت و دانشگاه و لزوم ارتباط این دو رکن مهم در عرصه عمل توجه شده است.

وی با تأکید بر لزوم توسعه فعالیت‌های فناورانه و تمرکز بر ایجاد کارآفرینی عنوان کرد: رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و پیوند صنعت و دانشگاه و مسیری برای ایجاد اشتغال است و در همین راستا همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ استان را در عمل دنبال می‌کنیم.

رئیس دانشگاه اسلامی واحد همدان گفت: با ورود دانشگاه به صنعت از یک‌سو می‌توان در حل مسئله مثمر ثمر بود و از سوی دیگر با ورود دانشجو به‌عنوان کارورز، موضوع کسب مهارت را شاهد خواهیم بود.

خاکساری از تحقق کارورزی بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این طرح دانشجو در عرصه عمل و حضور در واحد‌های صنعتی به کسب تجربه آموزش و یادگیری می‌پردازد که می‌تواند راهی برای شناخت مسیر شغلی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان تلقی شود.

وی مطرح کرد: طرح پویش در راستای تقویت توانمندی دانشجویان در ارتباط با صنعت و بازار کار راه‌اندازی شده است. این طرح منجر به پرورش دانشجویان ماهر خواهد شد که همزمان با تحصیل در دانشگاه، مهارت‌های لازم را از طریق اشتغال در نهاد‌های مختلف کسب می‌کنند.

رئیس دانشگاه اسلامی واحد همدان اضافه کرد: در طرح پویش، دانشگاه امکان اشتغال همزمان دانشجو با تحصیل را فراهم کرده تا تجربه خوبی را در محیط کاری کسب کنند و پس از فارغ‌التحصیلی با آمادگی کامل وارد بازار کار شوند.

خاکساری با بیان اینکه در این طرح دانشجو هیچ هزینه‌ای را بابت این واحد نمی‌پردازد تا بی‌دغدغه زمینه مهارت‌آموزی محقق شود از اجرای طرح پایش و بررسی مشکلات به‌ویژه در حوزه کشاورزی و حل آن توسط دانشگاه آزاد خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان
  • معادن؛ ثروتی نهفته در خاک/ بی بهره چون کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز