Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@08:05:20 GMT

تردد در مرز دوغارون برقرار است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۵۶۹۰

تردد در مرز دوغارون برقرار است

فرماندار تایباد در رابطه با وضعیت حال حاضر گمرک دوغارون و وضعیت موجود پس از حادثه آتش سوزی در گمرک اسلام قلعه افغانستان، به خبرنگارمهر، گفت: با توجه به اینکه این حادثه هیچ آسیبی برای گرمک ایران نداشت بلافاصله بعد از وقوع حادثه آمادگی خود را برای از سر گیری مجدد فعالیت در مرز اعلام کردیم ولی چون طرف مقابل نیازمند پاک سازی و آماده سازی فعالیت‌های تجاری و اقتصادی بود با تأخیر حدوداً ۴۸ ساعته فعالیت‌ها را شروع کرده و درحال حاضر هم تردد مسافر و تجاری برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن سیاح در رابطه با خسارت وارده به کامیون‌های ایرانی در این حادثه گفت: چون حادثه آن طرف مرز بوده ما همچنان اطلاعات دقیقی از اینکه چه تعداد از کامیون‌های ایرانی دچار حادثه شده است را نداریم و در حال بررسی و پیگیری این مسئله هستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در حوزه مسافری و تجاری چون از سمت ایران و گمرک دوغارون هیچ مسئله و مشکلی پیش نیامد تمامی کارهای انجام شده در آن مقطع فقط به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی بود.

فرماندار تایباد گفت: با توجه به شرایط موجود در اسلام قلعه، تردد پس از ۴۸ ساعت از سر گرفته شد و در حال حاضر فعالیت در مرز و تردد مسافران برقرار است.

کد خبر 5153052

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن سیاح تایباد مرز دوغارون افغانستان ویروس کرونا زلزله کرمانشاه سی سخت شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه اردبیل زمین لرزه مشهد شهرستان کرج شیراز عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۵۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد

با حکم معاون توسعه مدیریت گمرک ایران، سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی منصوب شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس حکم معاونت توسعه مدیریت گمرک ایران، علی نباتی به عنوان سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی بندرعباس منصوب شد.

نباتی سابقه 26 سال فعالیت در حوزه های گمرکی داشته که 17سال آن در گمرکات مختلف استان هرمزگان بوده است.

پیشتر محمد آگاهی به عنوان معاون فنی گمرک شهید رجایی فعالیت میکرد که به تازگی با حکم رییس کل گمرک به عنوان ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی منصوب شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • باید فورا در غزه آتش‌ بس برقرار شود
  • سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود