Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شیاطین سرخ باز هم موفق به شکست پر گل کلاغ ها شدند.
به گزارش آریا، تیم های منچستریونایتد و نیوکاسل در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی شیاطین سرخ به پایان رسید. منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد اما این نیوکاسل بود که در دقیقه 5 می توانست به گل اول بازی برسد ولی واکنش خوب داوید دخیا روی ضربه والی جوئلینتون، دروازه شیاطین سرخ را نجات داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و حملات دو تیم به موقعیت خاصی منجر نمی شد تا اینکه در دقیقه 30، منچستریونایتد به گل رسید. حرکت خوب راشفورد از سمت چپ و نفوذ او به داخل محوطه جریمه نیوکاسل، با یک ضربه دقیق همراه شد و توپ از زاویه بسته وارد دروازه کارل دارلو شد. تیم میهمان خیلی سریع به این گل واکنش نشان داد و در دقیقه 36 به گل تساوی رسید. روی یک ارسال به محوطه جریمه منچستریونایتد بود که توپ با دفع ناقص مدافعان یونایتد مقابل آلان سنت ماکسیمین قرار گرفت و او هم با یک شوت محکم، توپ را به طاق دروازه کوبید. در دقایق پایانی نیمه اول این منچستریونایتد بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 1-1 به رختکن رفتند.
در نیمه دوم منچستریونایتد شروع بهتری داشت و در همان دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت روی دروازه یونایتد ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند. در ادامه یونایتدها پیش کشیدند و در دقیقه 57 به گل رسیدند. روی یک حرکت از سمت چپ بود که پاس در عرض برونو فرناندز مقابل دروازه به دنیل جیمز رسید و او هم با یک شوت محکم، کار را تمام کرد. بعد از این  گل بازی متعادل دنبال شد و در دقیقه 67، شوت رایان فریزر، می توانست به گل تساوی نیوکاسل تبدیل شود اما دخیا با یک واکنش به موقع، توپ را مهار کرد. حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 74، منچستریونایتد صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای ویلاک روی راشفورد در محوطه جریمه نیوکاسل باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. برونو فرناندز پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت دارلو، دروازه را باز کرد.
بازیکنان نیوکاسل برای جبران گل های خورده پیش کشیدند اما در دقیقه 83، این منچستریونایتد بود که می توانست به گل چهارم برسد ولی ضربه سر هری مگوایر از کنار دروازه به بیرون رفت. یونایتدها در دقایق پایانی به خوبی بازی را کنترل کردند و در نهایت بازی با همان نتیجه 3-1 به پایان رسید.

- شاگردان پوچتینو پس از عملکرد درخشان در نیوکمپ، متحمل ششمین شکست فصل خود در لیگ یک فرانسه شدند. تیم موناکو با هدایت نیکو کوواچ توانست دومین شکست مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت PSG  را به سرمربی تازه وارد پاریسی ها تحمیل کند. سفیان دیوپ در دقیقه شش بازی اولین گل موناکو را به ثمر رساند و گی‌یرمو ماریپان با گلزنی در دقایق ابتدایی نیمه دوم بازی، اختلاف را به دو گل رساند. پاریسی ها تنها یک شوت در چارچوب داشتند و موناکو در تمام طول 90 دقیقه، کنترل بازی را در دست داشت. این شکست اختلاف PSG با لیل صدرنشین جدول لیگ را به چهار امتیاز رساند.
مائوریسیو پوچتینو پس از این شکست گفت: "فکر می کنم که در تعقیب آنها بودیم، ما بعد از پنج دقیقه گل خوردیم و نتوانستیم موقعیت های کافی ایجاد کنیم. به اندازه کافی خوب نبودیم و به همین دلیل بود که باختیم. لحظه ای که گل دوم را خوردیم دقیقا شبیه به گل اول بازی بود، دو حمله از موناکو و ما روی هر دو گل خوردیم. بعد برای بیش از 75 دقیقه بازی و مالکیت توپ را در دست داشتیم، اما هرگز نتوانستیم راهی پیدا کنیم تا خط دفاع آنها را بشکنیم. آنها خیلی خوب دفاع کردند. چیز بیشتری برای گفتن نیست.
به موناکو تبریک می گویم و ما باید سخت کار کنیم تا بتوانیم چنین موقعیت هایی را به نفع خود تغییر دهیم." دفاع PSG از عنوان قهرمانی خود در لیگ یک اکنون به خطر افتاده است و آنها برای نخستین بار از فصل 11-2010 تا کنون در شش بازی از لیگ شکست خورده اند. علاوه بر این موناکو با این پیروزی تبدیل به اولین تیمی شد که پس از نانسی در فصل 12-2011 توانسته برابر پاریسی ها دبل کند. شاگردان پوچتینو اکنون چهار امتیاز با صدر جدول فاصله دارند و در جدول پس از لیل و لیون در رده سوم قرار گرفته اند. در این بین موناکو که همچنان در رده چهارم جدول باقی مانده است، فاصله خود با PSG را به دو امتیاز رساند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منچستریونایتد نیوکاسل پاری سن ژرمن موناکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رونالد آرائوخو روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. حدود دو هفته پیش او در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن با خطا بر روی بردلی بارکولا در پشت محوطه جریمه از زمین بازی اخراج شد و همین کارت قرمز منجر به این شد که پاری سن ژرمن به بازی برگردد و به مرحله بعد صعود کند.

پس از آن ستاره اروگوئه‌ای خط دفاع در مقابل رئال مادرید هم کامل بازی کرد. دیداری که با پیروزی ۳-۲ مادریدی‌ها به پایان رسید و آبی‌اناری‌ها را از قهرمانی دور کرد.

پس از یک هفته بارسا در ورزشگاه المپیک مونتخوئیک به مصاف والنسیا رفته است. در حالی‌که بازی با نتیجه ۱-۱ دنبال می‌شد، در دقیقه ۳۷ دورو در سمت راست محوطه جریمه بارسلونا صاحب توپ شد. او مقابل دروازه قرار نداشت اما آرائوخو با تکلی بی‌مورد او را سرنگون کرد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان دهد. پس از چند ثانیه په‌په‌لو پشت توپ قرار گرفت و با فریب تراشتگن دروازه بارسلونا را باز کرد تا تیم ژاوی هرناندز در خانه یک گل عقب بیافتد.

دیگر خبرها

  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد