Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مسئولان شهر خودرو گم نشده‌اند که آنها را پیدا کنیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جعفر سمیعی پس از برگزاری مجمع هیئت فوتبال استان تهران در حالی که علاقه‌ای به گفت‌وگو با خبرنگاران نشان نمی‌داد درباره شکایت باشگاه شهر خودرو برای دریافت پول رضایتنامه یحیی گل‌محمدی و اینکه چه زمانی این پول پرداخت می‌شود، اظهار داشت: شکایت کرده‌اند و باید بررسی شود تا به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سؤال که طبق گفته ابراهیم شکوری گویا باشگاه پرسپولیس مسئولان شهر خودرو را پیدا نمی‌کنند، گفت: مگر گم شده‌اند که آنها را پیدا کنیم؟ مشکلی وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این مسئله که گویا با شکایت شایان مصلح پرونده نقل و انتقالاتی این باشگاه بار دیگر بسته خواهد شد، تصریح کرد: این را از آنهایی که می‌گویند سؤال کنید، چرا از من سؤال می‌کنید؟

شیرازی باز هم رئیس هیئت فوتبال استان تهران شد

سمیعی درباره انتخاب حبیب‌الله شیرازی به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان تهران اظهار داشت: رأی آوردند و ان‌شاءالله که موفق باشند.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس به دنبال شهریار مغانلو است، گفت: در نقل و انتقالات کار خودمان را انجام می‌دهیم، هر وقت به سرانجام رسید، نتایج آن اعلام می‌شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس جعفر سمیعی پرسپولیس جعفر سمیعی شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس

تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف یکدیگر رفتند. 

ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک 

 احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، نوروزی‌فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه و لطفی

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس

 امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مسعود ریگی، اورونوف و آل‌کثیر

دقایق حساس بازی

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویری از ایجاد دریاچه‌ای از زباله در اطراف تهران؛ بی‌توجهی مسئولان به وعده‌ خود!
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف