Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست ستادهماهنگی کانون های مساجد مازندران از آحاد مردم شریف و نوع دوست استان دعوت کرد با پیوستن به پویش رسانه ای«مسجد؛کانون مهر علوی» برای کمک به مناطق زلزله زده سی سخت و روستاهای اطراف، یاری رسان هموطنان عزیز و رنج دیده خود باشند.

حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تبریک ولادت های باسعادت امام جواد(ع) و حضرت علی (ع)، گفت: اقدام خبرگزاری شبستان برای راه اندازی پویش رسانه ای«مسجد؛کانون مهر علوی» با هدف اطلاع‌ رسانی از فعالیت‌ های مساجد در کمک به مناطق زلزله ‌زده سی ‌سخت و نیز تشویق بچه های مسجد برای مشارکت در این امر خداپسندانه و مهم را شایسته تقدیر دانست و گفت: انجام چنین کارهایی حتما مفید و موثر و مورد رضایت خداوند متعال خواهد بود و در کمک رسانی مطلوب به این عزیزان آسیب دیده اثرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران به فعالیت هزار و 176کانون فرهنگی هنری مساجد دراستان اشاره کرد و افزود: کانون های مساجد استان هر زمانی که مردم شریف ایران اسلامی در هر مکانی دچار مشکل و گرفتاری شدند همانند سیل سیستان و بلوچستان، زلزله کرمانشاه، سیل خوزستان و... به صورت خودجوش و آتش به اختیار کمک های مومنانه مردم عزیز و نوع دوست شهر ها و روستاهای مازندران را جمع آوری و تحویل جامعه هدف دادند.

 

وی با بیان اینکه پوستر این پویش از طریق شبکه های اجتماعی به کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ارسال شده، اضافه کرد: همچنین اهمیت پیوستن به این پویش رسانه ای از طریق پیامک نیز به بچه های مسجدی دیار علویان ارسال شده است.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا با بیان اینکه آغاز این پویش رسانه ای با ولادت امام جواد(ع) و حضرت امیرالمومنین علی(ع) که همواره پناهگاه مادی و معنوی مردم بوده اند را به فال نیک می گیریم، خاطرنشان شد: امید است همان گونه که توجه و اهتمام به امور معیشتی فقرا، محرومان و نیازمندان جامعه جایگاه ویژه ای در سیره ائمه معصوم(علیهم السلام) دارد مردم مومن و دلداده به اهل بیت(علیهم السلام) استان علوی تبار مازندران نیز همانند همیشه با تاسی از سیره عملی ائمه معصوم(علیهم السلام) در خدمت رسانی به مردم آسیب دیده سی سخت پیشگام باشند.

 

به گزارش شبستان، زمین‌ لرزه ‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر، چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ شهر سی ‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش مسجد کانون مهر علوی کمک به زلزله زدگان سی سخت کمک مومنانه سرپرست کانون های مساجد مازندران پویش رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در دوره حاضر که مملو از پیشرفت‌ها و اتفاقات مختلف است، یک روحانی شاید نتواند به شیوه‌های سنتی گذشته در جذب نوجوانان و جوانان به مسجد موفق عمل کند؛ بنابراین روحانی‌ها باید با ذائقه شناسی و برگزاری برنانه‌های مختلف فرهنگی و هنری و مخصوصا ورزشی اقدام به جذب این قشر کنند. کاری که چند سالی است، حجت‌الاسلام و المسلمین قربان حسین‌نژاد، در شهرستان‌های مختلف استان آذربایجان غربی در حال انجام است.

حجت الاسلام و المسلمین قربان حسین‌نژاد، از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۳۹۷ بعنوان امام جماعت و مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله مسجد جامع نازک علیای پلدشت فعالیت داشته که در طول این مدت با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و برگزاری مسابقات ورزشی و راه اندازی اُردو‌های سیاحتی و زیارتی توانسته است گام‌های موثری را در جذب جوانان و نوجوانان به سمت مسجد و کانون بردارد.

سپس ازسال ۱۳۹۷ تا سال ۱۴۰۱ به‌عنوان امام جماعت و مسئول پایگاه بسیج مسجد امام هادی (ع) ارومیه ادامه فعالیت نموده و از تابستان ۱۴۰۱ تاکنون نیز به‌عنوان امام جماعت، مدیر کانون المهدی (عج) و نیز مسئول پایگاه بسیج مسجد طوبی ارومیه فعالیت‌های فرهنگی هنری و ورزشی خود را پیگیر بوده که با استقبال خوب جوانان و نوجوانان توانسته توفیقات روزافزونی را دراین عرصه‌ها کسب کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم