Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرماندار سمنان روز دوشنبه در نشست مدیریت مقابله کرونا شهرستان سمنان در سالن اجتماعات فرمانداری ابراز داشت: اعمال محدودیت‌های تردد شبانه در شهر سمنان به منظور مقابله با شیوع کرونا به خوبی اطلاع‌رسانی نشده  و ضرورت دارد اصحاب رسانه در این زمینه بیش از پیش همراهی کنند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های مختلف هر کدام به سهم خود با نصب بنر و پوستر در زمینه اعمال محدودیت تردد شبانه و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مبارزه با شیوع کرونا در شهر سمنان کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شهرداری براساس عوارضی که از مردم دریافت می‌کند موظف به ارائه خدمات ضروری است و در زمان حاضر مهمترین و ضروری‌ترین خدمت به مردم هزینه کرد در زمینه اطلاع‌رسانی برای مقابله با موج چهارم شیوع کرونا است. 

فرماندار سمنان تصریح کرد: نظارت بر پمپ بنزین‌ها، اصناف، فروشگاه‌ها، مطب پزشکان و مراکز رادیولوژی و آزمایشگاهی در زمینه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افزایش یابد و متخلفان و مدیر دولتی ناظر بر آن بخش نیز بر اساس ماده ۶۸۸ به دلیل تهدید سلامت عمومی به مراجع قضایی معرفی شوند.

وی تاکید کرد: ترک فعل مدیران در بخش نظارت و مقابله با شیوع کرونا تهدید سلامت عمومی  محسوب می‌شود و  ترک فعل مدیران بدون هیچ‌گونه چشم‌پوشی به مراجع قضایی معرفی می‌شود، چرا که سلامت مردم خط قرمز است و مدیران باید این مهم را مد نظر داشته باشند.

فخری یادآور شد: اگر آحاد جامعه در مبارزه با شیوع کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همکاری نکنند، ممکن است شرایط ناخوشایند و تلخی در پیش باشد و بر همین اساس انتظار می‌رود شهروندان در رعایت نکات بهداشتی همچون گذشته دقت داشته باشند.

وی اظهار داشت: کرونا از نوع چینی سالمندان، کرونا انگلیسی جوانان و نوجوانان و کرونای آفریقایی خردسالان را درگیر می‌کند و به گفته متخصصان کسانی که به کرونای انگلیسی و آفریقایی مبتلا می‌شوند در بیشتر موارد نیاز به تخت مراقبت ویژه دارند و شهر سمنان ۷۰ تخت مراقبت ویژه دارد و  رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جدی گرفتن هشدارها لازمه حفظ سلامت خود و عزیزانمان است.

فرماندار سمنان خاطرنشان کرد: در نظر گرفتن یک بیمارستان و آمبولانس خاص ویژه بیماران مبتلا به کرونا راهکار خوبی برای ایجا اطمینان خاطر در بین بیماران غیر کرونایی است که انتظار می‌رود این پیشنهاد بررسی و عملیاتی شود.

به گزارش ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه یکشنبه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: ۱۲۱ نفر به خاطر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند و با درمان ۴۲ بیمار سرپایی در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷ هزار و ۴۰۸ نفر تاکنون به صورت سرپایی درمان شدند.

۶۶ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر شنبه تا ظهر یکشنبه شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تا به امروز به ۲۴ هزار و ۴۳۳ نفر رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا سمنان فرمانداران محدودیت های کرونا بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سمنان فرمانداران ویروس کرونا سمنان فرمانداران محدودیت های کرونا بهداشت و سلامت اخبار کنکور رعایت دستورالعمل های بهداشتی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لغو محدودیت تردد در محور کندوان و آزادراه تهران - شمال گفت: در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال -جنوب محدوده‌های دزد بن، هزار چم و ولی آباد نیمه سنگین و گاهی اوقات سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد در محور هراز محدوده‌های چلاو، بایجان و شاهندشت به ویژه در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین تا سنگین و ترافیک در دیگر راه‌های استان عادی و روان است.

وی ادامه داد: از نظر شرایط جوی نیز هیچ گونه مداخله جوی در استان شاهد نیستیم.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • شهروندان از تردد و توقف در حریم رودخانه ها خودداری کنند
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود