Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش کریمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مرحله نخست سه تیم و در مرحله بعدی پنج تیم از استان رهسپار سی‌سخت شده اند و همچنان در محل حضور دارند.

وی با بیان اینکه افراد اعزام شده از نیروهای امدادی شهرستان‌های شهرضا، دهاقان، مبارکه، نجف آباد، لنجان، فلاورجان و تیران و کرون هستند تصریح کرد: کمک به حادثه دیدگان، لکه‌گیری و توزیع اقلام مورد نیاز از جمله اقدامات این نفرات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به توزیع ۲۰۰ چادر از سوی این جمعیت بین زلزله زدگان خاطرنشان کرد: ۱۰ تُن نایلون نیز در اختیار ساکنان قرار گرفت.

کریمی با بیان اینکه بالغ بر سه هزار خانه در منطقه سی سخت آسیب دیده است اضافه کرد: جمعیت هلال احمر اصفهان از بدو وقوع زلزله برای اعزام به مناطق حادثه دیده آماده شد و همچنان آماده امدادرسانی  است.

وی درباره زلزله جزیی منطقه پادنا از توابع شهرستان سمیرم در جنوب استان اصفهان اظهارداشت: به دلیل کم بودن خسارات در منطقه، امدادگران بومی همان شهرستان برای کمک به مردم اقدام کردند.

 زمین‌لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ دهم ریشتر، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه روز روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند و مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد این زمین لرزه در عمق هشت کیلومتری زمین در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۹کیلومتری کمه در استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داد.

این زلزله خسارت جانی نداشته اما ۶۳ نفر مصدوم بر جای گذاشت.

سی‌سخت با هفت هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری غرب یاسوج قرار دارد، بر اساس گزارش‌ها  اولیه ۷۸ روستای شهرستان دنا در آن استان خسارت جدی دیدند.

بیش از ۲۴ هزار امدادگر ، نجاتگر و داوطلب عضو جمعیت هلال احمر استان اصفهان هستند.

برچسب‌ها سی سخت اصفهان زلزله در سی سخت سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر پروندهٔ خبری زلزله در سی‌سخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سی سخت اصفهان زلزله در سی سخت سی سخت اصفهان زلزله در سی سخت سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور هلال احمر سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان

به گزارش صدای ایران از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  سجادی با عنوان اینکه غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان عصر سوم اردیبهشت ماه گزارش شد، افزود: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه‌ها، بلافاصله یک تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۲۰ ساعت تلاش مستمر نیرو‌های امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه پیکر ۲ کودک ۱۰ و ۱۳ ساله در رودخانه ماشکید پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

دیگر خبرها

  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت