Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-29@10:03:21 GMT

با این میوه به جنگ «کرونا» بروید

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۶۴۵۰

با این میوه به جنگ «کرونا» بروید

یک متخصص تغذیه ضمن توصیه به خوردن میوه کیوی، آن را یک روش طبیعی برای بالا بردن ایمنی بدن در مقابل ویروس کرونا دانست.

به گزارش شریان نیوز،به نقل از خبرگزاری‌ دانشجو، نورهان محی الدین ​​متخصص تغذیه می‌گوید که میوه کیوی یکی از مهمترین مواد مغذی است که ایمنی بدن را تقویت می‌کند، زیرا حاوی طیف وسیعی از ویتامین‌ها و مواد معدنی مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او توضیح داد: کیوی منبع اصلی ویتامین "C" و سرشار از آنتی اکسیدان است که به مبارزه با سرماخوردگی و ویروس کرونا کمک می‌کند.

این متخصص تغذیه به نقش کیوی در حفظ سطح فشار خون و در نتیجه کاهش خطرات و بیماری‌های مرتبط مانند حملات قلبی اشاره کرد.

به گفته او کیوی حاوی درصد بالایی از آب است که به کاهش ویسکوزیته خون، تحریک گردش خون و بهبود جریان خون در عروق کمک می‌کند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران

بابک مؤمنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرات ۱۲۵ هزار و ۷۰۰ تن مرکبات و کیوی از مبدأ استان خبر داد و گفت: امسال ۷۶ هزار و ۵۷۷ تن پرتقال در قالب ۳ هزار و ۶۳۴ محموله و ۲۵ هزار و ۱۲۱ تن نارنگی در قالب هزار و ۳۱۹ محموله از مبدأ مازندران صادر شد.

او با بیان اینکه در مجموع ۱۰۱ هزار و ۷۰۰ تن مرکبات در قالب ۴ هزار و ۹۵۳ محموله از استان صادرات داشتیم، افزود: ۲۴ هزار و ۲۰ تن کیوی نیز در قالب یک هزار و ۵۵ محموله صادرات انجام شد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرات ۱۰ هزار و ۲۵۶ تن کیوی با ۴۲۵ محموله طی سال گذشته از مازندران به کشور هند خبر داد.

مؤمنی با اشاره به اینکه سال قبل ۴۸ هزار و ۹۱۲ تن با ۲ هزار و ۴۵۱ محموله پرتقال از استان مازتدران صادرات انجام شد، ادامه داد: در این مدت ۱۳ هزار و ۲۸۷ تن نارنگی با ۷۳۵ محموله صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • صادرات بیش از ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران
  • ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • چرا برای کاهش وزن نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • چرا نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد