Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس ارشد بیماریهای عفونی در ایالات متحده معتقد است که حداقل تا سال ۲۰۲۲ استفاده از ماسک برای مردم این کشور ضروری است.

به گزارش ایسنا، دکتر "آنتونی فائوچی" کارشناس ارشد بیماریهای عفونی در ایالات متحده با بیان اینکه نمیتوان گفت روند شیوع بیماری کووید-۱۹ چه زمانی کند خواهد شد، اظهار کرد: بر این باورم که مردم باید حداقل تا سال ۲۰۲۲ هنگام حضور در اماکن عمومی از ماسک استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمان آغاز شیوع کروناویروس در ایالات متحده بیش از ۵۰۰ هزار نفر در این کشور بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست داده اند و تست کروناویروس حدود ۲۹ میلیون نفر در این کشور مثبت اعلام شده است.

وی گفت: این امکان وجود دارد که استفاده از ماسک برای آمریکایی ها تا سال آینده یا بیشتر همچنان ضروری باشد اما شرایط زندگی ممکن است هنوز همانند زمان قبل از شیوع بیماری نباشد.

به گزارش ایسنا به نقل از اینترنشنال بیزینس تایمز، فائوچی افزود: وضعیت واقعا وحشتناکی را پشت سر گذاشته ایم و هنوز هم به آن دچار هستیم و به این دلیل است که بر ادامه رعایت اقدامات بهداشت عمومی تاکید داریم زیرا نمی خواهیم وضعیت خیلی بدتر از آن باشد که در حال حاضر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس ایالات متحده کرونا در جهان ماسك ایالات متحده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور

سیدحسن مرتضوی، معاون سفارت ایران در کابل با نوراحمد اسلام‌جار، والی هرات در «باغ اسلامی» این شهر دیدار و درباره توسعه روابط تجاری، اقتصادی دو کشور گفتگو کردند.

در این دیدار طرفین پیرامون موضوعات مرزی و امنیت مرزهای دو کشور، روابط تجاری و اقتصادی و همچنین تسهیل در امر صدور روادید برای شهروندان افغانستان گفتگو نمودند. 

سید حسن مرتضوی در این دیدار اظهار داشت که امنیت و آرامش در افغانستان را برای همه کشورهای منطقه مفید است؛ وی همچنین تاکید نمود در سایه آرامش و امنیت به ویژه در مرزهای دو کشور، فعالیت تجار و فعالان افغانستانی و ایرانی افزایش خواهد یافت.

این دیپلمات ارشد ایرانی با تاکید بر لزوم حمایت از تجار و فعالان اقتصادی، تسهیل در صدور روادید برای شهروندان افغانستان را امری مهم در پیشگیری از ترددهای غیرقانونی به ایران عنوان نمود.

مولوی نوراحمد اسلام‌جار نیز آرامش و امنیت را نیاز اساسی برای ترقی و پیشرفت دو کشور دانسته و تصریح نمود که حکومت سرپرست افغانستان هیچگاه به دنبال برهم زدن آرامش منطقه نبوده و نیست.

والی هرات همچنین با تاکید بر اینکه پیشرفت افغانستان و عمران و آبادانی هرچه بیشتر این کشور را از اولویت های مقامات حکومت سرپرست می‌باشد، راه‌آهن خواف، هرات را یک پروژه مهم و حیاتی برای هر دو کشور خوانده و بر لزوم بهره برداری هرچه سریعتر از این پروژه تاکید نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • فیفا در آستانه تغییر یک قانون مهم؛ لغو ممنوعیت برگزاری لیگ‌های داخلی در خارج از کشور
  • کاوشگر ماه چین به سمت پنهان قمر می‌رود
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • ادعای کاخ سفید مبنی بر اعطای پناهندگی به برخی آوارگان فلسطینی
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • هدف آمریکا از خرید ۸۱ فروند جنگنده روسی از قزاقستان چیست؟
  • رسانه عبری: در اسرائیل هم دانشگاهیان معترض هستند
  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • مقایسه اقتصاد چین با ایالات متحده در بخش‌های مختلف
  • مقایسه اقتصاد چین با ایالات متحده در بخش های مختلف