Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی آبفای همدان، فرهاد بختیاری فر از پوشش ۱۰۰ هزار نفری تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب تویسرکان خبر داد و افزود: این تصفیه خانه ۲ روستای عین آباد و رود آور را نیز زیرپوشش قرار می دهد.

وی با بیان اینکه شبکه جمع آوری فاضلاب شهر تویسرکان به گونه ای طراحی شده که علاوه بر بخشی از شهر تویسرکان این ۲ روستا را زیر پوشش قرار می دهد خاطرنشان کرد: مرحله نخست طرح مرتبط با روستای رودآور در حال حاضر با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله تحویل موقت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه این طرح در ۲ مرحله طراحی شده است، اظهار داشت: پیمانکار مربوطه به منظور اجرای مرحله دوم خط انتقال فاضلاب روستای عین آباد مشخص شده و به زودی وارد مرحله اجرایی می شود.

بختیاری فر اضافه کرد: طرح ایجاد شبکه جمع آوری فاضلاب در روستای عین آباد تویسرکان در ۲ مرحله با اجرای چهار هزار و ۷۰۰ متر خط انتقال عملیاتی خواهد شد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان همچنین با ارائه توضیحاتی در خصوص تصفیه خانه  فاضلاب شهر تویسرکان گفت: این تصفیه خانه در قالب ۱۵۳ کیلومتر خط انتقال، ۱۰۰ هزار نفر جمعیت را زیر پوشش قرار می دهد که از این رقم ۱۲۴ کیلومتر شبکه فرعی و ۲۹ کیلومتر شبکه اصلی است.

برچسب‌ها تویسرکان تصفیه خانه همدان آب و فاضلاب اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تویسرکان تصفیه خانه همدان تویسرکان تصفیه خانه همدان آب و فاضلاب اعتبارات اخبار کنکور تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۶۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی استان اردبیل از پیشرفت فیزیکی ۱۷ درصدی تصفیه ‌خانه دوم آب شرب مرکز استان به عنوان طرح ویژه در مدت زمان کوتاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن کروبیان در بازدید از تصفیه خانه شماره ۲ آب شرب اردبیل، اظهار کرد: احداث تصفیه خانه دوم آب شرب اردبیل با هدف تصفیه آب چاه‌های داخل شهر اردبیل و به منظور گذر از بحران کم آبی با ظرفیت ۵۰۰ لیتر در ثانیه در حال اجرا است.

وی افزود: این تصفیه‌خانه هم اکنون ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا کنون بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای اتمام طرح و تاسیسات وابسته آن بیش از ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

کروبیان با اشاره به اینکه برای ارتقای کیفی آب شرب اردبیل، دو پروژه عظیم در حال اجرا و بهره‌برداری است بیان کرد: پروژه تکمیل آبگیر سد یامچی هم اکنون با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست و پروژه سیستم ارتقای کیفی آب که در داخل تصفیه خانه اجرا شده هم اکنون تمام شده و تحویل شرکت آب و فاضلاب استان شده است.

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی استان اردبیل همچنین تصریح کرد: به منظور برداشت آب از تراز بالاتر جهت ارتقای کیفی آب شرب مرکز استان چهار بارج شناور در مدار بهره‌برداری است و دو بارج دیگر با ظرفیت ۵۰۰ لیتر در ثانیه در حال خرید و نصب است.

کد خبر 749127

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان