Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی‌فر روز دوشنبه در حاشیه افتتاح خوابگاه اختصاصی تیراندازی با کمان در مجموعه ورزشی آزادی تهران، افزود: در واقع حیف است که از مدال‌های بین‌المللی، جهانی و المپیک در این رشته‌ها بی‌بهره باشیم  و در حالی‌که سابقه دیرینه فرهنگی و تاریخی که در این رشته‌ها داریم سهمی از مدال‌های این رشته نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم قولی که داده بودیم، عملی شد و این خوابگاهی که براساس صحبت‌های ریاست فدراسیون و ورزشکاران  از امکانات اصلی بود، فراهم و آماده بهره برداری شد. تلاش ما بر این است که امکانات و  تجهیزات مناسب و کافی برای تیراندازان و کمانداران فراهم کنیم اما تحت شدیدترین و ظالمانه‌ترین تحریم‌ها هستیم و امیدواریم این تحریم‌ها هرچه سریعتر برطرف شود و مشکلات در بخش‌های مختلف کشور حل شود

سلطانی فر گفت: تلاش ما این است که با همین شرایط کنونی هم تلاش می‌کنیم جهیزات مناسب‌تری را فراهم کنیم تا با عزم و اراده‌ای که ورزشکاران دارند، بتوانند برای کشور افتخار آفرینی کنند.

سلطانی‌فر با اشاره به سهمیه المپیک میلاد وزیری گفت:  امیدواریم سایر ورزشکارانی که قرار است خرداد ۱۴۰۰ در رقابت‌های انتخابی المپیک در  پاریس مسابقه دهند، موفق به کسب سهمیه شوند و  با توکل به خدا و با  تلاش های که انجام شده و دعای خیر مردم و انگیزه و اشتیاق ورزشکاران بتوانیم سهمیه های بیشتری کسب کرده و کاری تاریخی در المپیک انجام دهیم.  

به گفته سلطانی فر، این موضوع دور از ذهن نیست و ممکن است روز مسابقه در المپیک، روزِ یک ورزشکار باشد و بتواند نتیجه خوبی بگیرد.

خوابگاه کمانداران که قرار بود شهریورماه افتتاح شود، امروز (۴ اسفند ماه) با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

این خوابگاه با زیربنای ٦٠٠ متر و در ۲ طبقه برای  زنان و مردان است و  آکادمی، سالن بدنسازی، سایت تیروکمان و سالن مسقف، یک سایت کامل تخصصی تیراندازی با کمان از دیگر بخش‌های آن است.

برچسب‌ها مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان فدراسیون تیراندازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان فدراسیون تیراندازی مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان فدراسیون تیراندازی اخبار کنکور سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشپز‌های فرانسوی در خدمت ورزشکاران المپیک!

آشپز‌های فرانسوی در آستانه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ۵۰۰ دستور غذایی ویژه برای بیش از ۱۵ هزار ورزشکار از ۲۰۰ کشور مستقر در دهکده المپیک آماده کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، شرکت خدمات غذایی و آشپزخانه‌ای «سودکسو لایو» فرانسه که به عنوان ناظر پخت و پز غذا برای ورزشکاران دهکده المپیک و ۱۴ ورزشگاه میزبان بازی‌های تابستانی انتخاب شده است، در مجموع ۵۰۰ دستور غذایی ویژه برای ورزشکاران تهیه کرده است.

انتظار می‌رود که در جریان بازی‌ها روزانه حدود ۴۰ هزار پرس غذا برای بیش از ۱۵ هزار ورزشکار سرو شود. همچنین گردشگران نیز می‌توانند از برخی از «اسنک»‌های ویژه که در ورزشگاه‌ها توزیع می‌شود، لذت ببرند.

این غذا‌ها قرار است در رستورانی که بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ ورزشکار را در دهکده بازی‌ها در دل خود جای خواهد داد، سرو شود؛ رستورانی که احتمالا «بزرگ‌ترین رستوران جهان» لقب بگیرد.

آماندین شانیو، سرآشپز برجسته فرانسوی که اخیرا از یکی از دستور‌های غذایی مخصوص خودش برپایه «کروسان» (نان صبحانه فرانسوی) رونمایی کرده است، گفت: در طول بازی‌ها، هر روز یکی از آشپز‌های مطرح شامل برخی از آشپز‌های ستاره‌دار در کتاب مشهور راهنمای رستوران و هتل «میشلن»، در حضور ورزشکاران در دهکده المپیک آشپزی خواهد کرد. در نتیجه ورزشکاران می‌توانند درباره سفره و البته فرهنگ فرانسوی اطلاعات ملموسی به دست آورند.

بازی‌های المپیک تابستانی امسال از ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست (۵ تا ۲۱ مرداد) در پاریس برگزار می‌شود. قرار است این بازی‌ها ۲۶ جولای در مراسمی پر زرق و برق، روی رود سِن با رژه ورزشکاران سوار بر قایق و در حضور هزاران تماشاگر حاضر در حاشیه رود به طور رسمی افتتاح شود.

دیگر خبرها

  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • آشپز‌های فرانسوی در خدمت ورزشکاران المپیک!
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • ۳۸ سهمیه برای حضور در بازی‌های پارالمپیک کسب شده است
  • نگران بودجه کمیته ملی پارالمپیک در سال پارالمپیک هستیم
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم