Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این مجمع انتخابات که با حضور "سردار مهرعلی باران چشمه" سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، علی خلیلی و محمدعلی حمزه پور به ترتیب مدیر کل و معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان و همچنین اعضای مجمع در سالن جلسات مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، محمود میرزایی با کسب تمام آرای ماخوذه (۱۶ رای) به مدت چهار سال دیگر، سکان هدایت این رشته ورزشی زنجان را بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمد صادق محمودی و حسین محمدی قبل از تشکیل مجمع و حسین طاهری و آرش رخت ملکی نیز قبل از آغاز رای گیری، انصراف خود را اعلام کردند و میرزایی نیز که به عنوان تنها نامزد برای تصدی این سمت بود توانست با ارایه برنامه‌ها و ایده‌های خوب خود، بار دیگر نظر اعضای مجمع را جلب کند.

میرزایی که از دی ماه ۹۵ و با کسب ۱۰ رای از ۱۵ رای ماخوذه، سکان هدایت این رشته ورزشی زنجان را عهده دار شده است، گفت: برای چهار سال آتی به منظور رشد، شکوفایی و پویایی هرچه بهتر و بیشتر این رشته ورزشی پرطرفدار زنجان، تلاش بیشتری کرده و از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها بهره بیشتری خواهم گرفت.

وی تاکید کرد: نزدیک کردن قلوب و دل ها به یکدیگر در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در اولویت کاری هیات قرار داشته و دارد چراکه رشد، توسعه و دستیابی بهتر به اهداف تعیین شده، نیازمند آرامش، تعامل، همکاری و همدلی فعالان در این عرصه ورزشی بوده و این نقطه قوت مهمی است که هیات این موارد را هرگز نادیده نگرفته و نخواهد گرفت.

میرزایی از تلاش های تمامی فعالان در این رشته ورزشی زنجان تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: استفاده از توان و تجربیات نیروی انسانی کارآمد به عنوان ارزشمندترین و گرانبهاترین سرمایه در راس اهداف و برنامه های این هیات قرار دارد و در حقیقت بهره مندی از پول نمی تواند سرمایه باشد و هیات به این امر کاملا واقف است.

رییس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان زنجان، پاگذاشتن ورزشکاران در گود زورخانه همواره با احترام و فروتنی همراه است، گفت: اخلاقمداری و منش پهلوانی در این رشته ورزشی بسیار مهم است و در کنار این از فعالان در این عرصه ورزشی نیز انتظار دست‌گیری بیشتری را برای رسیدن به اهداف و برنامه ها دارم و در این خصوص دست آنان را به گرمی می فشارم.

میرزایی به تلاش های این هیات در طول چهار سال اخیر اشاره کرد و افزود: در این مدت تعداد مربیان و داوران این رشته ورزشی زنجان که به ترتیب ۲ و چهار  بودند به ۳۰ (مربی) و حدود ۱۵ (داور)  رسیده است.

برچسب‌ها مجمع انتخاباتی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجمع انتخاباتی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی زنجان مجمع انتخاباتی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی زنجان اخبار کنکور زورخانه ای و کشتی پهلوانی رشته ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۶۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج

در این مراسم در پارک «روجیار» شهر سنندج، ورزشکاران و پیشکسوتان هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آیین بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان