Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در واکنش به موافقت نامه آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی هسته ای کشور طی تذکری شفاهی، گفت: عملکرد دولت، منافع کشور و ملت را تامین نمی کند و متاسفانه گرفتارهای زیادی امروز داریم.

وی اظهار داشت: نقطه ثقل ما رعایت قانون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اگر قانونی که مجلس تصویب کرده است به این راحتی دور زده شود، دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مقام معظم رهبری با اطمینان و اعتماد از این قانون حمایت فرمودند و امیدها در دل مردم برای بازپس گیری حقوق ملت روشن شد و اکنون هر پالسی که به بیگانگان داده شود که این قانون قابل دور زدن است، خیانت آشکار است.

متفکر آزاد تاکید کرد: نمایندگان مجلس باید به صورت منطقی و قانونی از حق مجلس و رأی خود حمایت کنند و اگر دولت به ما نشان دهد که نمی خواهد به قانون عمل کند، ما دولت را پاسخگو می کنیم و یکی از مراحل آن استفاده از حق قانونی ماده ۲۳۴ است و دولت و هر عاملی را که از اجرای قانون استنکاف کند، به قوه قضائیه معرفی می کنیم.

وی گفت: همه بدانند دور زدن قانون در کشوری که افتخار این را دارد که بلافاصله بعد از انقلاب، قانون اساسی را تدوین و تصویب کرده است، امکان پذیر نیست.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه عملکرد دولت در این سال ها بیشتر مصرف داخلی داشته است و خروجی آن منافع ملت را تامین نکرده است، تصریح کرد: برای دفاع از قانون و مردم سالاری دینی، امروز اقتدار مجلس را با دفاع از مصوبه اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران نشان خواهیم داد.

کد خبر 5153459 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری قوه قضاییه صحن مجلس مجلس شورای اسلامی صحن مجلس برجام آژانس بین المللی انرژی اتمی حجت الاسلام حسن روحانی ایالات متحده امریکا هیئت دولت انتخابات 1400 لایحه بودجه ۱۴۰۰ محمد باقر قالیباف اسحاق جهانگیری محمود واعظی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ماه) محمدحسن آصفری نماینده اراک درباره علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تذکری داد که قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و طبق آن دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی در همین راستا افزود: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد.

رئیس مجلس با بیان اینکه اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و متناسب سازی باید انجام شود، اضافه کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد
  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟
  • کشاورزی در ماه و مریخ: مزرعه‌داری در ورای مدار زمین، امکان‌پذیر است
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است