Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@03:31:56 GMT

رسیدگی به ۱۰۰ پرونده تخلف در شهرستان بندرماهشهر

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۷۰۴۷

رسیدگی به ۱۰۰ پرونده تخلف در شهرستان بندرماهشهر

شریفات در چند ماه گذشته، حدود ۱۰۰ پرونده تخلف را به مرحله صدور حکم رساندیم اما تاکنون حکمی برای متخلفان صادر نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «علی شریفات» امروز (دوشنبه ۴ اسفند) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: وقتی کار را در بندرماهشهر تحویل گرفتم، وضعیت اتاق اصناف و اتحادیه ها مناسب نبود، اتاق اصناف حدود ۱۴۰ میلیون تومان بدهی معوقه داشت که با تلاش دوستان این بدهی به صفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بندرماهشهر با بیان اینکه در چند ماه گذشته حدود ۱۰۰ پرونده تخلف را به مرحله صدور حکم رساندیم اما تاکنون حکمی برای متخلفان صادر نشده است افزود: مردم می‌توانند از طریق شماره ۱۲۴ سازمان بازرسی تخلف صنف مورد نظر را گزارش دهند و کمتر از ۴۸ ساعت این شکایات توسط بازرسان ما رسیدگی می‌شود.

 

وی در خصوص کمبود روغن در این شهرستان در بهمن ماه تصریح کرد: نیاز شهرستان به روغن در ماه ۹۰ تن است اما در بهمن ۱۰۰ تن روغن توزیع شده است؛ در استان خوزستان، بیشترین تخلفات در خصوص گرانفروشی روغن در بندرماهشهر رخ داده است.

 

شریفات با اشاره به اینکه سه شرکت طبیعت، اویلا و رعنا برای فروش روغن، مغازه داران را به خرید اقلام دیگر نظیر تن ماهی اجبار می کردند یاد آور شد: برای این سه شرکت به دلیل فروش اجباری کالا صورتجلسه ای تنظیم و به ستاد تنظیم بازار استان فرستاده شد که پس از این اتفاق این شرکت ها سهمیه روغن شهرستان را کم کردند.

 

پایان پیام/662

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان بندرماهشهر تخلفات گران فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 

علیرضا حسن پور مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: با شکایت شاکی خصوصی پرونده گرانفروشی یک واحد صنفی کالارسان رسیدگی شد.

وی افزود: پس از بررسی مستندات و شواهد، تخلف انتسابی متصدی دفتر شرکت ارسال کالا محرز و متخلف محکوم به بازگرداندن حق شاکی و پرداخت ۸۰ میلیون تومان جزای نقدی شد.

حسن پور گفت: دفاتر حمل بار باید بر اساس مقررات و نرخ‌نامه مصوب کار کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، دریافت وجه بیش از نرخ مصوب، صادر نکردن فاکتور و درج نکردن نرخنامه با واحد صنفی برخورد می‌شود.

شهروندان می‌توانند تخلفات صنفی را از سامانه ارتباطی www.tazirat ۱۳۵.ir یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد