Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@03:23:25 GMT

اعلام برگزیدگان مسابقه گام دوم انقلاب در خرمشهر

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۷۰۵۷

اعلام برگزیدگان مسابقه گام دوم انقلاب در خرمشهر

بحرینی از اعلام برگزیدگان مسابقه پیامکی گام دوم انقلاب در شهرستان خرمشهر خبر داد و گفت: این مسابقه به مناسبت ایام الله دهه فجر توسط مدیریت توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر برگزار شد.

«حمید بحرینی» صبح امروز (دوشنبه ۴ اسفند) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه صدور بیانیه‌ «گام دوم انقلاب» از سوی مقام معظم رهبری، تجدید مطلعی است اظهار کرد: با پیروی از این بیانیه ملت ایران به ویژه جوانان و نوجوانان «فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی» را رقم خواهند زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند از اعلام نتایج و معرفی نفرات برتر مسابقه پیامکی ‏‏«بیانیه گام دوم انقلاب» در شهرستان خرمشهر خبر داد و افزود: این مسابقه به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی توسط مدیریت توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر برگزار شد و نفرات برتر آن مشخص شدند.

 

وی با اشاره له اینکه این مسابقه در قالب سوالات تستی طراحی شده بود تصریح کرد: پس از بررسی و قرعه کشی نهایی، زینب کریمی از قم، هانیه لطفی از سمنان، مسعود خلیلی از قم، مهدی جمشیدی و محمد رضا جمالی هر دو از شهرستان شیراز به عنوان برندگان نهایی این مسابقه معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: فصل جدید جمهوری اسلامی خبرگزاری شبستان خوزستان بیانیه گام دوم انقلاب منطقه آزاد اروند مسابقه پیامکی جوانان و نوجوانان خرمشهر مقام معظم رهبری منطقه آزاد اروند گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۷۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد شهباز گهرویی گفت: فرآیند انتخاب چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب خوزستان بر اساس شاخص‌هایی، چون خلق اثر با انتشار وسیع یا اکران موفق در سال گذشته، تأثیرگذاری اجتماعی، تلاش ویژه درباره آموزش هنر به هنرمندان جوان انقلابی، تجربه مؤثر در جریان‌سازی فرهنگی هنری همسو با انقلاب اسلامی و واکنش هنرمندانه، تأثیرگذار و سریع به اتفاقات و رویداد‌های روز کشور به انجام می‌شود.

وی افزود: انتخاب اولیه و معرفی کاندیدا‌ها در رشته‌های داستان، شعر، نمایش، موسیقی، عکس، طنز، ادبیات پایداری، خوشنویسی، نقاشی، گرافیک، نگارگری، کاریکاتور، مجسمه‌سازی، تصویرسازی، فیلم داستانی، مستند، انیمیشن و پژوهش انجام خواهد شد.

رئیس حوزه هنری خوزستان اظهار کرد: چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی با یک نظرخواهی سراسری از هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای آغاز و پس از برگزاری این نظرسنجی نام تعدادی از هنرمندان به‌عنوان نامزد‌های اولیه عنوان «چهره سال هنر انقلاب» مشخص و به کمیته انتخاب نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب خوزستان ارائه می‌شود.

رئیس حوزه هنری خوزستان بیان مرد: آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب خوزستان روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ در تالار مهتاب اهواز برگزار می‌شود. 

دهمین سال است که حوزه هنری انقلاب اسلامی معرفی «چهره سال هنر انقلاب» را با مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در دستور کار خود قرار داده است.

سال گذشته «فاطمه طیوب» به‌عنوان چهره هنر انقلاب خوزستان معرفی شد.

دیگر خبرها

  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • اوج گیری گرما در اروند
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸