Web Analytics Made Easy - Statcounter

ششمین جشنواره اسباب بازی به صورت مجازی تا ۱۱ اسفند دایر است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم،  سایت اینترنتی جشنواره ملی اسباب‌بازی به نشانی irantoyfestival.ir با حضور مسئولان جشنواره و کودکان و نوجوانان رونمایی و برای عموم مردم قابل‌دسترسی شد.

در بخش فروش این جشنواره بیش از یک هزار و250 اسباب‌بازی و سرگرمی‌ از 140 تولیدکننده داخلی با توجه به شرایط سنی و موضوع‌های مختلف ارائه‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به‌طور هم‌زمان کارشناسان حوزه اسباب‌بازی‌ها نیز به‌صورت رایگان به مراجعه‌کنندگان برای انتخاب و خرید بهتر مشاوره می‌دهند.بر همین اساس شماره‌ تماس‌ 02191070567 نیز برای پاسخ‌گویی به پرسش‌های مخاطبان در نظر گرفته‌شده است و هم‌زمان 7 نفر می‌توانند با کارشناسان ارتباط تلفنی داشته باشند.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی واتس‌آپ با شماره‌های 09927611328 و اینستاگرام به نشانی instagram.com/hooyo.ir و کانال تلگرامی t.me/hooyo_admin با دست اندرکاران این جشنواره در ارتباط باشند.

ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از 28 بهمن تا 11 اسفند 99 به صورت مجازی در تارنمای irantoyfestival.ir  برگزار می‌شود.

ناتوانی 35 درصد دانش آموزان پایه چهارم و هشتم در آزمون‌ بین‌المللی از کسب حداقل نمرهناتوانی دانش‌آموزان ایرانی از "درک مسائل" بر اساس نمرات آزمون تیمز از 2011 تا 2019

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسباب بازی اسباب بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است

استاندار کرمانشاه گفت: افزایش تاب‌آوری اجتماعی در جامعه نیازمند راهکار علمی همراه با ارائه آموزش بوده و حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در نشست شورای هیأت اندیشه‌ورز اجتماعی استان کرمانشاه که با حضور معاون سیاسی و امنیتی و مدیرکل اجتماعی استانداری در سالن جلسات استانداری برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به نیاز جامعه به اقدامات پژوهشی، تحقیقاتی و علمی برای حرکت به سمت بالندگی بیشتر، اظهار کرد: هرکدام از اعضای جامعه دانشگاهی استان می‌توانند در برنامه‌های توسعه‌ای استان نقش مؤثری ایفا کنند و این موضوع طی چندین مراسم و نشست‌های مختلف با دانشگاهیان و اساتید علمی برای عینیت بخشیدن به همکاری و مشارکت این عزیزان بیان‌شده است.

وی افزود: همگی باید با همکاری و همدلی تلاش کنیم تا استان به‌صورت عالمانه و مجاهدانه برای رسیدن به پیشرفت و بالندگی روزافزون اداره شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: هرکدام از مسائل و آسیب‌های اجتماعی با حضور و مشارکت جامعه دانشگاهی بهتر و دقیق‌تر رفع می‌شود ازاین‌رو برای کمک به استان، اجرای طرح‌های علمی و تحقیقاتی برای ما بسیار مهم و ارزشمند خواهد بود.

وی با تأکید بر ارائه راهکارها و طرح‌های مختلف برای بهره‌وری در اجرای برنامه‌ها با نگاه علمی و دانشگاهی ادامه داد: دانشگاه‌ها می‌توانند کمک مناسبی به بهره‌وری و استفاده بهینه از امکانات و منابع داشته باشند و همچنین می‌توانند به افزایش تاب‌آوری اجتماعی در جامعه نیز با راهکارهای علمی خود کمک کنند.

صحرایی عنوان کرد: افزایش تاب‌آوری اجتماعی در جامعه نیازمند راهکار علمی همراه با ارائه آموزش است.

وی خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات جامعه نیازمند نسخه دانشگاهی هستیم و از جامعه دانشگاهی می‌خواهیم که با مشخص کردن چندین اولویت مهم، نظرات و راهکارهای عملیاتی و علمی خود را به دفتر امور اجتماعی استانداری اعلام کنند.

استاندار کرمانشاه افزود: با مشخص کردن چندین اولویت و با همکاری جامعه دانشگاهی می‌توانیم به حل مسئله با نگاه علمی برسیم و قطعاً حرکت در این مسیر اثرگذار و نتیجه‌بخش خواهد بود.

کد خبر 748548

دیگر خبرها

  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • اسباب‌بازی‌های چوبی جایگزینی مناسب برای بازی‌های سرد و بی‌روح + عکس و فیلم
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود