Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز روز دوشنبه ۴ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارق اماکن خصوصی در دام پلیس بابل

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: ماموران انتظامی شهرستان بابل در پی دریافت چند فقره پرونده مبنی بر سرقت از منازل و انباری آپارتمان‌ها موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ازشناسایی یکی از سارقان حرفه‌ای توسط ماموران خبر داد و افزود: ماموران انتظامی پس از شناسایی یک سارق سابقه دار اماکن خصوصی، پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: متهم در بازجویی‌های فنی ماموران انتظامی به ۱۷ فقره سرقت از انباری آپارتمان‌ها اعتراف کرد.

کشف ۴ کیلو مواد مخدر در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در اجرای طرح مقابله با سوداگران مرگ ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ امیر مازندرانی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک سوداگر مرگ در حوزه استحفاظی خود با خبر شدند.
او افزود: پس هماهنگی قضائی متهم در حین توزیع و جابجایی مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۴ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در محمودآباد

سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیسی یکی از قاچاقچیان چوب را در حین حمل چوب با یک یک دستگاه خودروی نیسان در یکی از محور‌های جنگلی شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروی توقیفی ۳ تن چوب جنگلی که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت شده بود، راکشف کردند.

سرهنگ حسین زاده افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سارقان اماکن خصوصی وکابل‌های برق در دام پلیس جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی جویبار گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و کابل برق در جویبار، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود:ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: پس از هماهنگی قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۸ فقره سرقت اماکن خصوصی و کابل برق اعتراف کردند.

سرهنگ جعفری گفت:در این عملیات مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۳ تن و ۵۰۰ کیلو چوپ قاچاق در میاندورود

سرهنگ وحید محمدی جانشین انتظامی شهرستان میاندورود گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با تحقیقات پلیسی یکی از قاچاقچیان چوب را در حین حمل چوب با یک خودروی نیسان در یکی از محور‌های جنگلی شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی گفت: ارزش چوپ‌های کشف شده حدود ۳۵۰ میلیون ریال میباشد و در این ارتباط راننده خودروی نیسان دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت اموال مواد مخدر چوب جنگلی قاچاق فرمانده انتظامی شهرستان ماموران انتظامی دستور کار اماکن خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۷۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از مناطق روستایی چالوس که منجر به تیراندازی و مجروح شدن ۲ نفر از اهالی این روستا شده بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی ۷ نفر از عوامل این درگیری با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ سلیمانی از دستگیری یکی دیگر از عاملان این درگیری که قصد فرار به استان‌های شرقی کشور را داشت خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه ۱۶ عدد فشنگ ساچمه‌ای کشف شد.

او در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که بخواهند آن را خدشته دار کنند با برخوردی قاطعانه مواجه خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور