Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در اعلام مواضع هفتگی این حزب با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ گفت: انتخابات ریاست جمهوری در بخش تمام مردمی آن یعنی شورا‌های اسلامی شهر و روستا و عشایر و در بخش مردم سالاری دولتی یعنی انتخابات ریاست جمهوری، انتخاباتی سرنوشت ساز در گام دوم انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: اگر مردم با استفاده از تجربیات گذشته و شناخت کافی از نامزد‌ها انتخاب خوبی داشته باشند و نیرو‌های کارآمد، با ایمان، با انگیزه، علاقه مند، پرکار و اصلح را انتخاب کنند، مسلما مشکلات موجود به آسانی حل خواهد شد، زیرا وجود ولایت فقیه و رهنمود‌های مقام معظم رهبری، مردم خستگی ناپذیر و هوشیار و کشوری با امکانات گسترده زمینه‌ساز حل معضلات و ناهمواری‌ها است.

بادامچیان تاکید کرد: مهم آن است که رجایی گونه‌ها و لاجوردی گونه‌ها انتخاب شوند، تا فاسدان و زیاده طلبان ناامید شوند و ملت امیدوار شود.

وی ادامه داد: به‌رغم منفی گویی‌های رسانه‌های بیگانه و برخی عناصر داخلی، انتخابات ۱۴۰۰، پرشور و حضور عمومی مردم حماسه‌ساز خواهد شد.

این فعال اصولگرا تصریح کرد: ملت ما در بزنگاه‌ها ثابت کردند که با بصیرت، انتخاب آزاد و حماسه سازی توطئه‌های دشمنان را خنثی و امید مخالفان و معاندان را ناامید و طرح‌های بیگانگان را عقیم گذاشته است و این بار نیز چنین خواهد کرد.

وی درباره نامزد‌های انتخاباتی و فعالیت‌های سیاسی احزاب، گفت: با حفظ احترام همه، فضای سیاسی کشور به حمد الهی آزاد و میدان گفتگو و مطرح کردن افکار و دیدگاه‌ها و اشخاص مورد نظر گروه‌ها و احزاب و تشکل‌ها باز است؛ از تخریب و تضعیف یکدیگر پرهیز کنیم و هر شخص و جمع کار اثباتی خود را ترویج و تبلیغ کنند.

بادامچیان گفت: با توجه به تحولات جهانی که در وضعیت خاصی قرار دارند، مانند انتخابات آشفته آمریکا و رویداد‌های پس از انتخابات و تحولات در کشور‌های همراه آمریکا همچون اروپا و بحران تشدید سیاسی - اقتصادی و کرونا نیاز به تحول فکری و برنامه‌ای در ایران وجود دارد تا با تبدیل تهدید‌ها به فرصت و استفاده از فرصت‌ها، تمدن نوین اسلامی و دولت کریمه اسلامی تحقق یابد.

وی افزود: آمریکایی‌ها در بن بست‌های متعدد قرار دارند؛ آن‌ها ناچارند از افغانستان و عراق خارج شوند و هر چه بیشتر در عراق و افغانستان بمانند ضربات سنگین تری را باید تحمل کنند، زیرا آسیب پذیری آن‌ها شدت یافته است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه پیروزی‌های اخیر ملت یمن را به آن‌ها و انصارالله تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که در روز‌های آینده شاهد پیروزی‌های بیشتری علیه ائتلاف جنایت بار سعودی‌ها باشیم و این ثمره و نتیجه مقاومت ایمانی ملت، ارتش و یاران انصارالله می‌باشد.

وی همچنین با اشاره به زلزله منطقه سی سخت از خدمات رسانی سریع دولت و همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها به مردم دلاور منطقه تقدیر کرد و به سرعت بخشیدن در خدمت رسانی و تعمیر اساسی خانه‌های آسیب دیده و یاری رسانی به مردم تاکید کرد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تبریک میلاد مسعود امام جواد (ع) و حضرت علی (ع) پیروزی خط ولایت و امامت را در همه صحنه‌ها و عزت و سربلندی ملت‌های اسلامی به ویژه ملت مسلمان فلسطین را مسئلت نمود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حزب موتلفه اسلامی اسدالله بادامچیان حزب موتلفه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۷۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با مردم دهستان دسجرد سفلی اظهار داشت: مسائل و مشکلات مهم مطرح شده در این جلسه مورد توجه مسئولان استان قزوین دارد و تمامی دستگاه‌های ذیربط به آن اشرافیت دارد.

وی افزود: متأسفانه استان قزوین در حوزه اعتبارات و زیرساخت‌هایی از جمله راه به دلیل تأخیر در استان شدن با کمبودهای متعددی همراه است و امروز با توجه به بودجه‌های محدود و هزینه‌های بالاتر پرداختن به این مسائل و مشکلات زمان بر است.

اعلایی گفت: البته در کنار تمامی محدودیت‌ها تلاش می‌شود با منابع و امکانات موجود به شکل ویژه و بهینه مسائل در دستور کار قرار گیرد و سعی می‌شود مشکلات در یک بازه زمانی معقول و با توجه به امکانات موجود در مسیر برطرف شدن قرار بگیرد.

کد خبر 6088597

دیگر خبرها

  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است