Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نرگس عسگری مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۲ هزار و ۹۰۰ کودک استان در برنامه غربالگری بینایی این نهاد مورد سنجش قرار گرفتند.

او افزود: برنامه غربالگری و تشخیص زود هنگام آمبلیوپی و سایر اختلالات بینایی در کودکان سه تا شش ساله از سال ۷۴ هرساله اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم از تیرماه امسال

عسگری اضافه کرد: هدف این برنامه کاهش بروز آمبلیوپی و سایر اختلالات بینایی از طریق تشخیص و درمان به موقع بیماری در سنین طلایی یعنی زیر پنج سالگی است.

او ادامه داد: کودکان کم بضاعت و بی بضاعت در صورت نیاز به کمک هزینه عینک و جراحی چشم از طرف سازمان بهزیستی مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

عسگری با اشاره به اینکه پارسال ۵۰ هزار و ۹۰۰ کودک در برنامه غربالگری بینایی شرکت کردند گفت: امسال با توجه به محدودیت‌های کرونایی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی غربالگری این میزان به ۲۲ هزار و ۹۰۰ نفر کاهش یافته است، اما همچنان سنجش بینایی در استان ادامه دارد.

او افزود: غربالگری بینایی در شهرکرد مرکز استان روز‌های دوشنبه هر هفته در محل اداره‌کل انجام می‌شود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غربالگری بینایی اختلالات بینایی غربالگری بینایی هزار و ۹۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۷۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش‌های بهاری در پاره‌های از نقاط استان تا اوایل هفته آینده در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست، افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی امروز در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد است.
وی از کوهنوردان خواست از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • جسد کودک غرق شده در رودخانه خرسان هنوز پیدا نشده است
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان