Web Analytics Made Easy - Statcounter

وجدی گفت: این برنامه به ابتکار سازمان فرهنگی اجتماعی وورزشی شهرداری همدان اجرا و همه روزه در ساعاتی مشخص در پیاده راه بوعلی پخش خواهد شد.

«روح‌الله وجدی هویدا» به خبرنگار شبستان گفت: این رادیو بر آن است تا با استفاده از ظرفیت حضور همشهریان در پیاده راه بوعلی به اجرای برنامه‌های شاد و متنوع و همچنین بیان مسائل آموزش شهروندی بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به آغاز به کار فرهنگسرا تشکل‌های مردمی اظهار داشت: برای رشد و شکوفایی فرهنگسراهای شهرداری و فعال کردن آنها با استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی فرهنگسرای راه کربلا به صورت تخصصی در اختیار تشکل‌های مردمی قرار گرفت.

 

وی افزود: به طور قطع با استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی می‌توان در مدیریت شهری هم‌افزایی خوبی انجام داد.

 

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به تخصصی شدن فرهنگسراهای شهرداری همدان گفت: ۷ فرهنگسرای شهرداری همدان به صورت تخصصی فعالیت خواهند کرد.

 

وجدی هویدا خاطرنشان کرد: فرهنگسرای گردشگری در فرهنگسرای تاریخ و تمدن، فرهنگسرای قرآنی در تالار قرآن، فرهنگسرای هنر و رسانه، فرهنگسرای علمی و فرهنگسرای کودک و خانواده از جمله فرهنگسراهای تخصصی ما خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه به دنبال ساختن شهری آباد و توسعه یافته هستیم، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری سازمان‌های مردم نهاد برای توسعه و آبادانی پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین همدان قدم‌های خوبی برداریم.

 

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: به طور قطع توسعه شهر با همکاری شهروندان امکان‌پذیر خواهد بود.

پایان پیام/155

منبع: شبستان

کلیدواژه: رادیو شهروندی پیاده رو استان همدان سازمان فرهنگی اجتماعی تشکل های مردمی شهرداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند

ایسنا/تهران معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: دستگاه‌های مردمی و فرهنگی در حوزه مشارکت در انتخابات همکاری داشتند و این باعث شد تا انتخاباتی باشکوه در استان برگزار شود.

سید عباس جوهری در آیین تجلیل از عوامل برگزاری انتخابات شهرستان ملارد اظهار کرد: افزایش میزان مشارکت مردم و همکاری ائمه جمعه ارزشمند است و این موفقیت‌ها ثمره تلاش‌های شبانه‌روزی است. در استان تهران بیش از ۱۴۰ برنامه برای رای اولی‌ها برگزار شد و اقشار مختلف مردم مانند هنرمندان، ورزشکاران، دانشجویان و اصناف پای کار انتخابات بودند. 

وی در ادامه افزود: انتخابات بدون حاشیه برگزار شد و این نتیجه برنامه‌ریزی‌ و اصلاح قانون انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس به‌صورت کاملا الکترونیک و در حوزه ورامین، قرچک و پیشوا نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در پایان خاطر نشان کرد: سطح تعامل بین دستگاه‌های مختلف به‌ خصوص در شورای نگهبان و هیات نظارت در سطح استان و شهرستان قابل تقدیر بود. چرا که هر کسی در خطوط وظایف خود حرکت کرد و وظیفه خود را انجام داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد