Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@18:01:54 GMT

بازار تبریز تعطیل نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۷۴۴۰

بازار تبریز تعطیل نمی‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،مهدوی فرماندار تبریز ضمن رد شایعه تعطیلی دو هفته‌ای بازار و مجتمع‌های تجاری تبریز، گفت: این شایعه در حالی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که فعلا هیچ دستورالعملی در این خصوص صادر نشده است.

او گفت: انتشار چنین شایعاتی موجب افزایش مراجعه به بازار تبریز در روز‌های اخیر شده که تراکم نگران کننده جمعیت را به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدوی افزود: بر اساس ضوابط بهداشتی مصوب ستاد ملی کرونا، بازار‌های سرپوشیده و مجتمع‌های تجاری با رعایت ضوابط بهداشتی می‌توانند در وضعیت زرد کرونایی به فعالیت خود ادامه دهند.

او به نقش مردم در حفظ پایداری وضعیت فعلی شیوع کرونا در شهرستان تبریز اشاره کرد و افزود: مردم با ماسک زدن و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نیز مدیریت زمانی و مکانی خرید‌های خود می‌توانند حتی شرایط را به آبی نیز تبدیل کنند.

او گفت: انتخاب مراکز خرید محلات و مناطق نزدیک به منزل مسکونی، همچنین توزیع زمان مراجعه به این مراکز می‌تواند از تراکم جمعیت پیشگیری کند.

فرماندار تبریز ابراز امیدواری کرد با همکاری مردم در رعایت ضوابط بهداشتی در روز‌ها و هفته‌های پایانی سال شاهد کاهش مبتلایان به کرونا در شهرستان تبریز باشیم تا بازاریان و کسبه بیش از پیش متضرر نشوند و شرایط سال گذشته تکرار نشود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار تبریز بازار تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۷۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۴ میلیاردی برای متخلفی دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس شعبه پنجم تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: پرونده نگهداری کود‌های شیمیایی به وزن ۳۱ هزار و ۵۰۰ کیلو گرم خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۲ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال به عنوان قاچاق در شعبه پنجم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان اصفهان رسیدگی شد.
دانش پناه افزود: شعبه پس از بررسی پرونده، تخلف نگهداری ۶۳۰ کیسه کود شیمیایی خارج از ضوابط تعیینی را محرز و متهم را به پرداخت ۴ میلیارد و ۸۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
وی گفت: رای صادره شعبه بدوی پس از قطعیت اجرا و جریمه وصول شد.

دیگر خبرها

  • حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • منتظر کاهش قیمت دلار باشیم؟
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • محکومیت ۴ میلیاردی برای متخلفی دراصفهان
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب