Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوان فعال کانون فرهنگی هنری حسینیه مسجد امام حسین (ع) تبریز، با اهدای دودستگاه گوشی هوشمند به دو دانش آموز نیازمند و محروم از تحصیل، در پویش "مسجد، کانون مهر علوی" مشارکت فعال دارند.

«فریبا بیرامی» درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اهدای ۲ دستگاه گوشی هوشمند به ۲ دانش آموز نیازمند و محروم از تحصیل با مشارکت بانوان فعال کانون و بسیج پایگاه خواهران مسجد و خیرین خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حسینیه مسجد امام حسین (ع) تبریز گفت: بانوان تلاشگر کانون و مسجد با مشارکت خیرین منطقه کاری ماندگار با یکی کردن دل های مهربان و دغددغه مند در تداوم جریان آموزش در این وضعیت سخت کرونایی انجام دادند.

بیرامی با اشاره به اینکه ارائه آموزش‌ها به دانش‌آموزان در فضای مجازی و تشکیل کلاس‌ها در برنامه شاد منجر به بروز مشکلاتی به ویژه در خانواده‌های محروم و نیازمند شد، افزود: این حرکت خداپسندانه در قالب پویش " مسجد، کانون مهر علوی" برای دانش آموزانی که دسترسی به شبکه آموزشی شاد نداشتند، گوشی همراه تهیه و اهدا شد.

وی با بیان اینکه بخشی از کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب بسته‌های معیشتی به دست خانوارهای نیازمند می‌رسد، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۷۰۰ بسته غذایی در ۴ مرحله از اهدای بسته‌های حمایتی در قالب رزمایش مومنانه با کمک خیرین توسط کانون و مسجد اجرا شده است.

بیرامی کمک به خرید جهیزیه، تامین هزینه ویزیت بیماران، کمک ۴ میلیون تومان به دو بیمار سرطانی را از دیگر اقدامات خیرخواهانه بانوان کانون و بسیج مسجد نام برد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه از خیرین، فعالان کانون، مسجد و پایگاه بسیج، خاطرنشان کرد: با کمک خیرین در حال تهیه بسته های غذایی و توزیع آن ها در روز ولادت با سعادت امام علی (ع) هستیم.

 

پایان پیام/698

منبع: شبستان

کلیدواژه: تبریز شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: طرح ثبت اعضاء در سامانه بچه‌های مسجد از جمله مهمترین برنامه‌های سال گذشته ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز بود که طی آن بیش از ۷ هزار عضو جدید در سامانه بچه‌های مسجد ثبت شد.

وی تصریح کرد: به همین منظور، محمدتقی محمدیان، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در تقدیرنامه‌ای به همین منظور آورده است: به شکرانه این توفیق و به پاسداشت همت مضاعف شما نظر به بررسی‌های صورت گرفته در معاونت ساماندهی و شبکه سازی؛ ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در رویداد ساماندهی باشگاه بچه‌های مسجد ممتاز شناخته شده است.

براساس این گزارش، استان البرز با اهتمام مدیریت و مجموعه کارشناسان ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان موفق شد در جایگاه نخست ثبت اعضاء در سامانه بچه‌های مسجد کشور قرار گیرد.

مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود، ساماندهی و شبکه سازی نیرو‌ها و ظرفیت‌های نوجوان و جوان جذب شده مسجدی گامی در مسیر رشد و بالندگی مساجد و تحقق مسجد تراز اسلامی باشد.

دیگر خبرها

  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • آموزش: ۵ نکته که تایپ کردن با گوشی هوشمند را آسان‌‌تر می‌کند
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • محدودیت دسترسی به گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان فرانسوی
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها