Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:12:45 GMT

سردار اشتری: کشفیات پلیس ۳۰ درصد افزایش داشته‌است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۸۰۴۵

سردار اشتری: کشفیات پلیس ۳۰ درصد افزایش داشته‌است

به گزارش ایرنا از پلیس، سردار حسین اشتری روز دوشنبه در غرب استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: با کسانی که امنیت مردم و جامعه را به خطر بیاندازند قاطعانه برخورد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برخی قوانین باید تغییر کند و هماهنگی خوبی بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در کشفیات وجود دارد، اظهار کرد: در شناسایی کسانی که سلاح گرم و سرد خرید و فروش و حمل می‌کنند توفیقات خوبی توسط نیروی انتظامی حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشتری با بیان اینکه ناجا موظف بر ایجاد امنیت مردم از دست مخلان، اراذل و اوباش است، گفت: شناسایی ناامن کنندگان جامعه با همکاری دستگاه قضایی و برخورد مقتدرانه توسط پلیس بازدارندگی و رضایت مردم را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: در سال جاری بیش از ۱۵ تن انواع مواد مخدر در غرب استان تهران کشف شد و در کشفیات سرقت، کالای قاچاق، ارز و سوخت نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد در کشور افزایش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی به استرداد اموال مالباختگان تاکید کرد و گفت: وظیفه ذاتی ناجا ایجاد و حفظ امنیت در انتخابات است و آمادگی اجرای بی‌نقص را در انتخابات ۱۴۰۰ داریم و امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است.

اشتری به ایجاد و ارتقاء زیرساخت‌های ناجا در استان تهران اشاره کرد و گفت: در جمع بندی نظارت ستادی مقرر شد نیازمندی ساختاری اماکن، تجهیزات و نیروی انسانی توسط ناجا، استانداری و فرمانداران انجام و تحول در کمک‌رسانی و تقویت بنیه نیروی انسانی شکل گیرد.

برچسب‌ها سردار حسین اشتری حسین اشتری سرقت سلاح سرد سلاح گرم اراذل و اوباش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سردار حسین اشتری حسین اشتری سرقت سردار حسین اشتری حسین اشتری سرقت سلاح سرد سلاح گرم اراذل و اوباش اخبار کنکور نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ کارگاه مهدی افشاری گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی و کنترل تردد خودرو‌های عبوری در سطح شهر به طور همزمان دو دستگاه خودروی سواری را که در حال تخلیه دخانیات در محدوده شهر صالح آباد به داخل انباری بودند شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۸۰۰۰ بسته تنباکو در مجموع ۵۱۶ کیلوگرم تنباکو فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف شد.

 این مقام انتظامی ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در پایان تاکید کرد: پلیس در راستای اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می‌کند.

منبع: پلیس امنیت اقتصادی

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن!
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • رفع تصرف اراضی ملی ۱۳۰ میلیارد ریالی در تالش
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند