Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:31:05 GMT

کرونای انگلیسی در یک قدمی لرستان؛ مردم هوشیار باشند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۸۰۶۰

کرونای انگلیسی در یک قدمی لرستان؛ مردم هوشیار باشند

گروه استان‌ها- دبیر ستاد مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه کرونای انگلیسی در یک قدمی لرستان است گفت: تاکنون موردی از کرونای انگلیسی در استان مشاهده نشده است ولی مردم باید هوشیار باشند. - اخبار استانها -

مریم کوشکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  خرم‌آباد  با اشاره به اینکه  تمهیدات لازم برای مقابله با موج چهارم کرونا اتخاذ شده است اظهارداشت: مردم هوشیار باشند کرونای انگلیسی در یک قدمی استان لرستان  است؛ در همین راستا افراد پرخطر و دارای بیماری زمینه‌ای شناسایی شده و مراقبت‌های لازم انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراکز شبانه روزی و غربالگری کرونا با تمام ظرفیت همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند افزود: کیت‌های نمونه‌برداری کرونا نیز به اندازه مورد نیاز برای ماه‌های آینده خریداری شده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه تخت‌های بیمارستانی برای بیماران کرونایی فعلا به اندازه پیک‌های قبلی موجود است اما در صورت نیاز افزایش پیدا می‌دهیم عنوان کرد: خوشبختانه تاکنون موردی از کرونای انگلیسی در استان مشاهده نشده است، با این وجود مردم باید هوشیار بوده و پروتکل‌های بهداشتی را با دقت و جدیت بیش‌تر رعایت کنند.

2فرد مبتلا به ‌کرونای انگلیسی در استان البرز جان باختندتشدید محدودیت‌های کرونایی در دزفول / مبادی ورودی و خروجی مسدود شدکیت تشخیص کرونای انگلیسی به استان کرمانشاه رسید

وی بیان  کرد: شیوع کرونای انگلیسی بسیار سریعتر از کرونای قبلی بوده و ابتلای آن در کودکان و نوجوانان نسبت به قبل بیش‌تر است. برهمین اساس  خطر بسیار بیشتر از آنچه تصور کنیم به ما نزدیک است و تنها راه موجود در این شرایط رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

کوشکی با بیان اینکه ایجاد محدودیت‌ها در شرایط موجود ضروری است گفت: در راستای مقابله با شیوع کرونای انگلیسی در استان پیشنهادات ایجاد محدودیت‌های کرونایی به استانداری لرستان ارسال و در جلسه ستاد مبارزه با کرونا استان این پیشنهادات بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شده است و با توجه به اینکه استان خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارد ترددهای با این استان باید مدیریت شوند.

وی به آخرین آمار ابتلا در استان اشاره و تصریح کرد: تا کنون از 212 هزار و 411 نمونه ارسال شده تعداد 66 هزار و  453 مورد مثبت داشته‌ایم که متاسفانه هزار 345 مورد به مرگ منجر شده است و اکنون  144 مورد بستری مشکوک و قطعی مثبت را در استان داریم.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه همچنین به وضعیت رنگ بندی شهرهای استان اشاره کرد و افزود: به جز شهرستان‌های دورود، رومشکان و چگنی که در وضعیت آبی هستند سایر شهرستان‌ها در وضعیت رنگ زرد قرار دارند.

انتهای پیام/645/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرونای انگلیسی در استان ستاد مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر حقی پور در جلسه فصلی مسئولان و مدیران ستاد توسعه و بازسازی عتبات‌عالیات شهرستان‌های لرستان در سخنانی، اظهار داشت: مردم استان لرستان با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود سهم بزرگی در بازسازی حرم‌های مطهر دارند.

وی گفت: در سال گذشته مردم لرستان بیش از چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای توسعه و بازسای حرم‌های مطهر کمک کرده‌اند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات لرستان، افزود: در سال ۱۴۰۱ نیز مردم لرستان سه میلیارد و ۱۳ میلیون برای بازسازی و توسعه عتبات‌عالیات نذورات اهدا کردند.

کد خبر 6093639

دیگر خبرها

  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • ساندار پیچای در یک قدمی میلیاردر شدن
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران