Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه گل‌ گهر سیرجان از کناره‌ گیری مدیرعامل این باشگاه از شرکت در انتخابات هیات‌ رییسه فدراسیون فوتبال خبر داد

محمد جواهری رسما از انتخابات هیات رییسه فدراسیون کنار کشید.

به گزارش طرفداری، وقتی رییس شرکت گل گهر اعضای هیات مدیره جدید تیم گل گهر سیرجان را معرفی کرد و محمد جواهری که پیش از این هم زمان مدیرعامل باشگاه و عضو هیات مدیره بود، از هیات مدیره باشگاه گل گهر کنار گذاشته شد، در سیرجان این شایعه به راه افتاد که شرکت گل گهر از این که جواهری کاندیدای هیات رییسه فدراسیون شده شاکی است و حتی شایعه شده بود مدیرعامل شرکت گل گهر قصد دارد مدیرعاملی باشگاه را هم از محمد جواهری بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اولین بار قبل از انتخاب ایمان عتیقی به جای ملارحمان، شایعه برکناری محمد جواهری به گوش رسید اما با توجه به نسبت فامیلی عتیقی با جواهری، بعد از تغییر مدیرعامل شرکت گل گهر، جایگاه جواهری در این باشگاه محکم شد تا این که مدیرعامل گل گهر تصمیم گرفت در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کند و شانس خود را برای حضور در هیات رییسه فدراسیون بیازماید.

گویا این تصمیم عواقب خوبی برای جواهری نداشت و حالا او ترجیح داده خود را از انتخابات فدراسیون کنار بکشد تا جایگاهش به عنوان مدیرعامل باشگاه گل گهر حفظ شود. در حال حاضر جواهری عضو هیات مدیره باشگاه گل گهر نیست و فقط مدیرعامل این باشگاه سیرجانی است.محمد اسفندیارپور، ابوذر حلوایی‌پور و اصغر حدیدی سه عضو جدید هیات‌مدیره این باشگاه هستند.

 

اخبار داغ 

لیست نقل و انتقالاتی استقلال با 3 ورودی و بدون خروجی! ماجرای پنجره بسته پرسپولیس به آسیا کشیده شد | آبروی ایران را نبرید! درخواست اعدام برای خلبان تهرانی که مشروب خورد + جزییات دادگاه ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تردید مسی برای قبول پیشنهاد نجومی عربستانی ها ابتلای اعضای کادرفنی منچستریونایتد به کرونا، مانع لغو بازی آن ها با نیوکاسل نمی شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رییسه فدراسیون محمد جواهری شرکت گل گهر هیات مدیره باشگاه گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عزاداری و سوگواری به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در هیأت عشاق الحسین (ع) برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش در شب شهادت حجت الاسلام امیر انصاریان به ایراد سخنرانی می‌پردازد و سپس مراسم عزاداری با مداحی علی قربانی و محمد کریمی ادامه خواهد داشت. این مراسم جمعه ۱۴ اردیبهشت رأس ساعت ۲۰/۳۰ در هیأت متوسلین به حضرت ولیعصر (عج) برگزار می‌شود.

همچنین در مراسم ظهر شهادت حجت الاسلام مهدی جعفری به ایراد سخنرانی می‌پردازد و مرثیه خوانی این مراسم بر عهده علی قربانی و علی اکبر زادفرج و محمد رضا نوشه ور است.

زمان برگزاری شنبه ۱۵ اردیبهشت بعد از نماز ظهر و عصر در میدان امام حسین (ع) خ ۱۷ شهریور نرسیده به چهارراه صفا حسینیه عشاق الحسین (ع) است.

کد خبر 6093922 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • سوسک سر خرطومی؛ جواهری زنده در طبیعت! (عکس)
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • خطیر در استقلال ماندنی شد