Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزراش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فاتحی نژاد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان از اخذ ۴۱ مورد از اسناد مالکیت حسینیه و زینبیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۵ فقره مربوط به حسینیه و ۶ مورد نیز مربوط به زینبیه اعظم است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان از وجود ۴۷۷ موقوفه در این شهرستان خبر داد و افزود: این موقوفات دارای ۶ هزار و ۲۷۲ رقبه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او به تأکید رهبر معظم انقلاب در زمینه حفظ، استفاده بهینه و افزایش موقوفات اشاره کرد و گفت: حفظ و احیای موقوفات نیازمند یک برنامه‌ریزی مدون، دقیق و موثر است.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه اوقاف زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری در استان زنجان ‌چقدر بود؟
  • معافیت مردم شهرستان محمودآباد از پرداخت پذیره اولیه موقوفات
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد