Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌هاـ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: با وجود کرونا کمک‌های مردم استان برای بازسازی عتبات عالیات ۲۵ درصد افزایش داشته و ۱۰ خشت طلا به ارزش ۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال برای طلاکاری گنبد جدید حرم امام حسین (ع) تامین شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند، عشق و ارادت به ائمه اطهار (ع) پیر و جوان و مسافت دور و نزدیک نمی‌شناسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاشق اهل بیت (ع) که باشیم در هر کجای این سرزمین و به هر نحوی شده تلاش می‌کنیم ارادت خود را به آنها اثبات کنیم.

بافت قالی، حمل سنگ، کارگری و بنایی کردن همه و همه فعالیت‌هایی است که برای نشان دادن ارادت به ائمه (ع) انجام می‌شود. کارگران زیادی به عشق ائمه خود را به سرزمین مقدس عتبات عالیات می‌رسانند تا گوشه‌ای از کار را بگیرند و بگویند عاشق اهل بیت هستند.

با آنکه خراسان جنوبی یکی از نقاطی است که فاصله زیادی تا مرز عراق دارد اما چندین سال است که در بخش کمک‌های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات در صف اول است و به نوعی خط شکن است.

باید به ابهامات درباره ممنوعیت سفر به عتبات عالیات پاسخ داده شودمیزان مشارکت بانوان در بازسازی عتبات عالیات بیش از 50درصد استتدوین شیوه نامه های بهداشتی برای اعزام های مجدد زائران عتبات عالیات

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند گفت: کرونا که آمد وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم دچار سختی و مشکل شد اما این امر نتوانست نه تنها از عشق و ارادت مردم خراسان جنوبی به ائمه در کمک و نذورات  آنها برای عتبات و عالیات کم کند بلکه 25 درصد افزایش هم داشته است.

موسی جوینده با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی از ابتدای سال 48 میلیارد و 500 میلیون ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند که در مقایسه با سال قبل 25 درصد افزایش دارد افزود: در مدت مشابه سال قبل مردم استان 37 میلیارد و 500 میلیون ریال برای بازسازی به عتبات عالیات کمک کرده بودند.

وی از تامین 10 خشت طلا به ارزش 3 میلیارد و 350 میلیون ریال برای طلاکاری گنبد جدید حرم امام حسین (ع) خبر داد و گفت: نذورات جمع‌آوری شده برای طرح‌های ساخت صحن حضرت زهرا در نجف اشرف، ساخت صحن حضرت زینب«س» در کربلای معلی، طلاکاری گنبد حرم امام حسین (ع) در کربلا و ساخت صحن امام باقر (ع) در شهر مقدس کاظمین هزینه شده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی با اشاره به طرح برکت گفت: در این طرح مردم با کسر حقوق کارمندان، اهدای محصولات کشاورزی، سود کسب شده اصناف در بازسازی عتبات عالیات مشارکت کردند.

انتهای پیام/254/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی برای بازسازی میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی عزادار شهادت امام صادق (ع) + تصاویر

در شب شهادت امام ششم شیعیان، مراسم عزاداری با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار شد.

سخنرانی، حرکت هیئات مذهبی و مداحی از جمله برنامه‌های اجرا شده در مراسم شهادت امام صادق (ع) بود.

در ادامه بیننده تصاویری از عزاداری مردم باشید.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • خراسان جنوبی عزادار شهادت امام صادق (ع) + تصاویر