Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@03:05:48 GMT

ویولن نوازی پزشکان برای بیماران کرونایی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۸۷۰۸

ویولن نوازی پزشکان برای بیماران کرونایی

ویولن نوازی پزشکان برای بیماران کرونایی در یکی از بیمارستان های تونس خبرساز شد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از ای بی سی نیوز،‌ این کار برای تقویت روحیه بیماران و مبارزه بهتر با بیماری انجام می شود.
دکتر "محمد صلاح سیالا" هرگز تصور نمی کرد که روزی مجبور شود برای تغییر فضای کسل کننده بیمارستان و روحیه دادن به بیماران برایشان ویولن بنوازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دکتر 25 ساله می گوید نخستین واکنش بیماران لبخند ، دست زدن و تشویق وی بوده و همواره احساس بهتری دارند و روحیه شان تقویت می شود.
یکی از بیماران این پزشک در این باره به خبرنگاران گفت:‌صدای ویولن احساس شادی را به بیمار منتقل کرده و باعث می شود تا درد را فراموش کند این یک حالت شگفت انگیز است.
"محمد صلاح " نیز اضافه می کند :هدف من استفاده از موسیقی برای کمک به بیماران کرونایی است که در شرایط روانی بدی قرار دارند و از تنهایی رنج می برند این احساس می تواند اولین دشمن آنها باشد. من معتقدم این کار علاوه بر کمک به بیماران به کادر درمان نیز کمک کرده و روحیه شان را بالا تر می برد به همین دلیل هر روز زمانی را برای انجام این کار اختصای می دهم . بیماری که از روحیه بالاتری برخوردار است بهتر می تواند با بیماری مبارزه کند و این کار میزان استرس بیماران را نیز کاهش می دهد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۸۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام واحدیان در این مراسم جوانمردی و شجاعت را از ویژگی‌های این شهداپ خواند و گفت: امروز روحیه جهاد و ایثار و فداکاری شهدای ما در میدان، دشمنان را در همه ابعاد به عقب رانده است.


وی با بیان اینکه، این روحیه شهدای ما الهام یافته از مکتب اباعبدالله الحسین (ع) است افزود: تا زمانی که جوانان ما با این روحیه و ولایت پذیری و دفاع از مظلوم را حفظ کنند؛ دشمنان اسلام و انقلاب هرگز نخواهند توانست به ایران اسلامی ضربه وارد کند.


مداحی، حضور خادمان رضوی و هم نوایی صلوات خاصه امام رضا (ع)، اهداء لوح به خانواده‌های شهدای مدافع امنیت از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • چشم نوازی گل‌های رنگارنگ در باغ گل‌های مشهد + تصاویر
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • چشم نوازی شکوفه‌های درختان گلابی در باغ‌های روستای تکه + فیلم
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • دو سالانه سرنا نوازی - لرستان
  • فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد
  • پیروزی روحیه بخش آبیدر سنندج در خانه
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج