Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@20:51:19 GMT

منچستریونایتد دیگر علاقه‌ای به خرید سانچو ندارد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۸۷۹۸

منچستریونایتد دیگر علاقه‌ای به خرید سانچو ندارد

باشگاه منچستریونایتد قید خرید هافبک انگلیسی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند را زده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد که تابستان گذشته به دنبال به خدمت جیدون سانچو از بوروسیا دورتموند بود اما در نهایت به توافقی در این زمینه با این باشگاه آلمانی دست نیافت، به نظر می‌رسد که دیگر برنامه‌ای برای جذب این بازیکن ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستریونایتد در تابستان اخیر حاضر نشد رقمی بیش از 80 میلیون یورو بابت سانچو بپردازد و در مقابل دورتموند هم حاضر نشد از موضع 120 میلیون یورویی خود کوتاه بیاید.

نشریه انگلیسی «اتلتیک» در این رابطه گزارش داد؛ باشگاه منچستریونایتد دیگر علاقه‌ای به جذب سانچوی 20 ساله ندارد و قید خرید هافبک انگلیسی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند را زده است. طبق این گزارش؛ مدیران باشگاه منچستریونایتد برنامه خود را تغییر داده‌اند و ترجیح داده‌اند روی میسون گرینوود که محصول آکادمی این باشگاه است، سرمایه‌گذاری کنند، بازیکنی که هفته پیش قراردادش با منچستریونایتد را تا سال 2025 تمدید شد.

دورتموند، سانچو را می‌فروشد؛ هالند را نه!

نشریه «بیلد» آلمان اخیراً مدعی شده بود؛ باشگاه بوروسیا دورتموند که در تابستان اخیر روی سانچو قیمتی 120 میلیون یورویی گذاشته بود، حالا حاضر است در ازای 100 میلیون یورو او را در پایان فصل بفروشد. دورتموند که مانند خیلی از باشگاه‌های بزرگ دیگر به خاطر شیوع ویروس کرونا دچار ضررهای مالی قابل‌توجهی شده به دنبال این است تا با فروش سانچو بخشی از این ضرر را جبران کند.

جیدون سانچو که تا سال 2023 تحت‌قرارداد بوروسیا دورتموند است، این فصل در 29 بازی از رقابت‌های مختلف آمار 10 گل‌زده و 15 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دورتموند منچستریونایتد دورتموند منچستریونایتد باشگاه منچستریونایتد بوروسیا دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۸۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اریک تن هاخ مورد تحسین بایرن مونیخ؛ چرا باواریایی‌ها به مربی هلندی علاقه دارند؟

در صورت جدایی از منچستریونایتد، احتمال زیادی وجود دارد که اریک تن هاخ روی نیمکت بایرن مونیخ بنشیند

طرفداری | پس از تلاش‌های ناموفق برای ژابی آلونسو، یولیان ناگلزمان و رالف رانگنیک، اکنون توجه بایرن مونیخ به گزینه‌های دیگری جلب شده و به نظر می‌رسد اریک تن هاخ و هانسی فلیک در صدر لیست باواریایی‌ها قرار دارند.

به گزارش بیلد؛ تماس‌های اولیه میان اریک تن هاخ و بایرن مونیخ برقرار شده است. چندین ویژگی این سرمربی هلندی باعث می‌شود در مونیخ، افرادی خواهان او باشند. تن هاخ با توجه به سابقه حضورش در بایرن در بین سال‌های 2013 و 2015، باشگاه را می‌‌شناسد.

از سوی دیگر مشکل زبان نیز وجود ندارد و او می‌تواند به آلمانی صحبت کند. همچنین تن هاخ در آژاکس ثابت کرده می‌تواند یک تیم جدید، جوان و موفق بسازد. فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان نیز گزارش داده اگر تن هاخ از منچستریونایتد جدا شود، آماده پیوستن به بایرن مونیخ است.

بیش‌تر بخوانید: اریک تن هاخ، گزینه رومنیگه برای جانشینی فلیک

اریک تن هاخ همواره مورد تحسین سران بایرن مونیخ بوده است

به گزارش فابریتزیو رومانو؛ اریک تن هاخ حتی پیش از پیوستن به منچستریونایتد و زمانی که هنوز هدایت آژاکس را بر عهده داشت، توسط سران بایرن مونیخ تحسین می‌شده است. 

با این حال تن هاخ اکنون به‌طور روی یونایتد تمرکز کرده و نمی‌خواهد پیش از فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی، تصمیمی بگیرد. وضعیت همین است و آینده در روزهای پایانی فصل مشخص خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • تنها راه بازگشت این ستاره اخراخ تن‌هاخ است
  • پاری سن ژرمن - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • اریک تن هاخ مورد تحسین بایرن مونیخ؛ چرا باواریایی‌ها به مربی هلندی علاقه دارند؟
  • ناپولی رقیب تیم‌های اینتر و یوونتوس در مسیر جذب آلبرت گودموندسون
  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • سباستین کل: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سانچو را در دورتموند نگه داریم
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • قطعی: رم علیه بند خرید هم‌تیمی سردار