Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین سمنان ،حبیب الله خجسته پور ، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در آیین رونمایی از پوستر جشنواره رنگ ها و نیرنگ ها به تاکید بر لزوم هوشیاری در مقابل ترفندهای دشمنان بمنظور به انحراف کشاندن نسل جوان گفت : در سطح دنیا جریان سرمایه داری به دنبال تاسیس فرقه های نوظهور و به اصطلاح معنویت گراست که جوانان کشورهای مختلف و بویژه جوانان ایران عزیز را به سمت و سوی خود جلب و جذب نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : منادیان سرمایه داری دنیا برای رسیدن به اهداف شوم خود از شیوه‌های مختلفی همچون برخی رشته ها و برنامه های ورزشی ، گروه های گردشگری ، فعالیت‌های هنری ، فعالیت های روانکاوی و موضوعات محیط زیستی و موضوعاتی از این قبیل به عنوان پوشش اقدامات خود استفاده می کنند.‌
خجسته پور اظهار داشت : دشمنان تلاش دارند تا با بهره برداری از خلاء روحی برخی جوانان که به واسطه ی مسائل مختلفی همچون معیشتی ، اقتصادی ، بیکاری یا کمبود محبت ایجاد گردیده ، آنان را به سوی این فرقه ها و عرفانهای دروغین جذب نمایند.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در تشریح فعالیت های گردانندگان اصلی فرقه های نوظهور گفت : طراحان عرفان های کاذب و فرقه های نوظهور سعی دارند تا با خسته کننده نشان دادن مناسک و شعائر ادیان ابراهیمی و راه‌اندازی جمع‌های محدود و صمیمی و ایجاد فضایی عاطفی برای این بیماران روحی ، از آنان جهت رسیدن به اهداف شوم خود مبنی بر کسب درآمد و قدرت استفاده نمایند.
خجسته پور تاکید کرد : شواهد و مدارک‌ موجود نشان می دهد که متاسفانه تمرکز اصلی دست اندرکاران و طراحان این فرقه ها بر روی جوانان ایران اسلامی بوده و تلاش دارند تا از طریق فعالیت صدها نفر تحت عناوین مختلفی همچون انرژی درمانی و موضوعاتی از این دست ، اهداف و خواسته های خود را محقق سازند.‌
وی اظهار داشت : بمنظور مقابله با اقدامات بدخواهان و طراحان اینگونه فرق و عرفان های دروغین انجام اقدامات سلبی و ایجابی امری کاملا ضروری و لازم است.‌
معاون استاندار سمنان از مسئولان فرهنگی کشور و استان خواست تا در مقوله ی اقدامات سلبی ، با معرفی فرقه های کاذب ، جوانان را آگاه نموده و اجازه ندهند تا این عزیزان به این سمت و سوی حرکت نموده و جذب این گروهها شوند.‌
وی اضافه کرد : در مقابله با نقشه ها و توطئه های دشمنان در وجه ایجابی نیز باید جنبه های متعالی معنویت دین مبین اسلام را برای جوانان تشریح نموده تا مانع از گرایش نسل آینده ساز کشور به گروههای منحرف و فرقه های کاذب باشیم.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در ادامه عنوان کرد : برگزاری اینگونه جشنواره‌ها می‌تواند به نوعی تامین کننده ی محتوای لازم برای مقابله با جریانات انحرافی ، فرقه ها و عرفان های کاذب بوده و پس از جمع آوری و انتخاب آثار برگزیده و پخش از طریق رسانه ، فضای مجازی و ... در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

48

کد خبر 1489049

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان استاندار سمنان فرقه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی از کتاب «رضای انقلاب» عصر امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در تالار اندیشه سوره مهر انقلاب اسلامی برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این‌مراسم گفت: در جنوب تهران کسی نیست نام حجت الاسلام مطلبی را بشنود و ایشان را تکریم نکند. مطلبی از امنای محله فلاح است. امنا حلال مشکلات مردم و رسیدگی کننده مسائل شهروندان است. ایشان سلوک و طلبگی خود را با وجود جایگاهی که دارند فراموش نکردند. امروز جامعه جوان ما در معرض انواع تهدیدات روانی است. دشمن در تلاش است اعتماد مردم را به نهادهای دینی و روحانیت مخدوش کند. غرب کوچک‌ترین خطا را با بمباران تبلیغاتی بزرگ می‌کند و به این‌دلیل بر ما فرض است چهره‌هایی مانند مطلبی را به مردم معرفی کنیم. چنین شخصیت‌هایی را به تصویر بکشیم و درباره آنان کار هنری تولید کنیم.

وی افزود: نسل جوان باید بداند این انقلاب با همت روحانیت انقلابی، خدوم و مجاهد شکل گرفته و به حرکت خود ادامه داده است. مطلبی نیازمند تمجید ما نیست. این ما هستیم که باید چنین شخصیت‌هایی را به عنوان مفاخر خود تجلیل کنیم. اولین گام این مسیر تولید کتاب و در مرحله بعد فیلم و محتوای فرهنگی است.

وزیر ارشاد به رویداد ۶ تیرماه ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر اشاره کرد و گفت: ترور رهبر انقلاب در این مسجد رخ داد. حوزه خدمات عمومی در منطقه با همت و حمایت اهالی توسعه یافته و حوزه علمیه کوچکی با تلاش این مجاهد انقلابی شکل گرفته است. اقدامات ایشان انتظار را از یک روحانی مجاهد و انقلابی به خوبی برآورده کرده است.

اسماعیلی ابراز کرد امیدواری کارهای ترویجی و تبلیغی بیشتری در معرفی چنین عالم پرهیزگاری انجام شود.

کد خبر 6098584 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • مسئولان تلاش کنند معلمان دغدغه‌ای به جز آموزش نداشته باشند
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • جنایت‌های منافقین فراتر از مرزهای زمانی و جغرافیایی
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • برگزاری جشن کارگری شهرداری سمنان با نام «سپاس کارگر»
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود